Skip to main content

Goedenavond forum leden, ik ben al > 3 dagen bezig met mijn wifi ontvangst. Soms is die OK, soms heel zwak en meestal mijn netwerk niet te zien. Snelheden wisselen van 160 (kan niet bij mij), 60 en 6. 

Probleem leek begonnen toen ik vorige week KPN wifi versterkers bekabeld heb aangesloten. Snelheid is wel veel verbeterd toen. Maar wifi blijft regelmatig wegvallen en netwerken (eigen en van audiostream apparatuur) zijn soms wel en soms niet zichtbaar. 

IK heb alle (digitale) tools van (mijn) KPN al meerdere malen doorlopen evenals aan/uit. resetten etc van alle apparatuur. 

NU heb ik de wifi versterkers weer gedemonteerd en de hele dag weer allerlei tips geprobeerd. Geen effect. Nu met alleen de Experiabox V8 bijv. weer geen wifi en eigen netwerk niet zichtbaar.

Ik heb het idee dat de Experiabox (wifi) gewoon stuk is. Maar kan dat nergens bij KPN melden of checken. 

 Wie heeft er verstand van dit soort problemen en zou mij kunnen\n / willen helpen ? Daar zou ik heel blij mee zijn, want ik ben ten einde raad inmiddels ! Bij voorbaat dank !

 

Update 27-11: inmiddels contact met KPN gehad. Ik heb helemaal geen wifi meer, maar krijg volgende week een “leen router” en op 12 december komt een monteur. 

Vraag kan dus afgesloten worden.