Skip to main content

Dag,

Mijn wifi valt te vaak weg. Gebeurt op laptop en op smartphone. Als ik dan stekker van modem er uit haal, even wacht en er weer in stop, dan gaat t weer even goed. Heb wifi manager meermaals doorlopen (eerder een keer omdat snelheid bekabeld erg matig was (een enorme upload, maar erg slechte download??); de wifimanager loste het download probleem op!) Later ook eens geprobeerd i.v.m. wegvallende wifi, maar dit werd helaas niet opgelost.

Afstand is het probleem niet; ik zit op 3 meter van de modem. Verder zitten alleen twee smartphones op het wifi netwerk (de rest is bekabeld).

Heb experia box v8, lees dat dit een oude modem is. Kan ik wellicht een modernere versie ontvangen? Verneem graag.

Groet, Tijs

Helaas doet kpn daar erg moeilijk over terwijl ze toch echt wel oud zijn. Bel de klantenservice 0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegt je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal.  Het verhaal is dat er een poort kapot is😉


Hoi @TijsvM, welkom bij ons op het forum. Als de Wifi Manager het eerder kon verbeteren maar nu niet meer lijkt er iets mis te zijn inderdaad. Wordt de Wifi van de V8 nog gebruikt, of heb je ook versterkers aangesloten? Als je bijvoorbeeld een Experia Wifi of SuperWifi-punt hebt, wordt de Wifi van de V8 uitgeschakeld en niet meer gebruikt, dan ligt dat niet bij de V8 zelf. Als het telefonisch zoals Joep voorstelde nog niet gelukt is kunnen we hier ook samen verder kijken.


Dag,

Ik gebruik geen wifiversterkers, access points of een router. Alleen de Experia box V8. 

De wifi manager loste overigens alleen het snelheidsprobleem op, eerder.

Dat wegvallen van wifi kon alleen opgelost worden door de stekker er uit te halen. Maar dat zou toch niet nodig moeten zijn. 

Groet,

Tijs


Dat is duidelijk inderdaad, dan lijkt jouw Experia Box dat niet meer goed te doen. Ik stuur je een privébericht, met details waar je die kunt omruilen voor een nieuwe modem.