Skip to main content

Hoi,

 

We zijn sinds een week aangesloten bij KPN. Eerste dagen gingen goed maar we merkten dat we op de slaapkamer niet goede wifi hadden. Daar dus eergisteren een super wifi punt aangesloten. 
 

Sinds we dat hebben gedaan gaat de wifi er op de tv en telefoon ongeveer 4x per uur af. Zie foto voor melding op tv. Dit is uiterst irritant. Wat is hiervoor de oplossing? In een ander forum werd ook al iets aangegeven.

 

 

Hoe groot is de afstand tussen het modem en de superwifi @Marlot niemeijer ?


@Joep1965 de ene staat in de meterkast, de andere op de slaapkamer. Er zit denk ik zo’n 10 meter? Met een verdieping er tussen


Dan hoop ik dat ie met een kabel verbonden is aan het modem want anders doet ie helemaal niets!!


@Joep1965 nee dat is ie niet, in de app staat wel dat ie aangesloten en verbonden is? 


@Marlot niemeijer Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je verbinding steeds wegvalt. 

Op dit moment vermoed ik dat het te maken heeft met de plaatsing van je Superwifi punten. 

Wat ik sowieso zou adviseren is om het eerste Superwifi punt uit de meterkast te plaatsen.

En deze te plaatsen op een plek waar hij nog wel verbinding heeft, maar wel zo dicht mogelijk bij de plaats waar internet ook gebruikt wordt. 

Het andere Superwifi punt probeer je dan te plaatsen tussen het eerste Superwifi punt en de verste plek waar internet gebruikt wordt. 

In ons topic over het installeren van Superwifi vind je (per modem) hoe je dit het beste kunt doen.