sinds kort valt het wifi weg op de 1e verdieping. (niet elke paar seconden maar wel random meerdere keren per dag) Aangezien ik in een soort betonnenbunker woon heb ik de witte wifi extender van KPN genomen. Deze is vanaf de experia box bedraad (bijna rechte lijn, slechts 5 meter) aangesloten.
Op de extender zend ik alleen 2.4 uit (geen 5). Er zijn slechts enkele apparaten hier die wifi gebruiken, 2 mobiele telefoons en 2 googlehome devices. Valt allemaal wel mee dus en normaal geen enkel probleem.
Er is niks veranderd in mijn situatie, geen nieuwe devices, geen nieuwe opstelling, niks aangepast. Het enige wat ik kan bedenken: Zomertijd!
Wat heb ik geprobeerd om het op te lossen:
- ik heb de kabel vervangen
- ik heb het modem gereset
- ik heb de wifi extender gereset
- meest up to date firmware
Ik hoop dus dat iemand hier op het forum toevallig weet wat het me probeert te vertellen en hoe ik het kan fixen. ik ben vooral benieuwd naar: reason ACSD> caused by CS scan timer
De logs van bijvoorbeeld 21 april: Overal waar een * staat stond een mac adres, die heb ik weggehaald.
PS ik mocht de logs niet plaatsen in deze post dus staat hieronder in mijn reactie. 🙂