Skip to main content

Vandaag ben ik uren bezig geweest met het opnieuw verbinden van modems en super wifi punten omdat mijn tv blijft storen en mn wifi punten niet goed werken. 

Na een aantal belletjes kwam ik er nogsteeds niet uit. De eerste dame, Roza, kon me niet helpen dus helaas weer teruggebeld om vervolgonderzoek met Nova aan de telefoon te komen.

Die exact hetzelfde verhaal weer uit gaat leggen. Ik heb mevrouw erop geattendeerd dat het niet de eerste keer was dat ik belde en niet weer hetzelfde stappenplan door wilde aangezien ik ondertussen al 3,5 uur bezig was met alles resetten opnieuw opstarten ect. 

 

Uiteindelijk geef ik bij haar aan dat wanneer het niet werkt er een monteur moet komen want na alle tijd en moeite die we er zelf al in hebben gestoken lost het probleem niet op. 

Na een lichte discussie aan de telefoon besloot ze gewoon op te hangen. Zeer ongepast lijkt me ... 

 

Als ondertussen zeker 15 jaar klant te zijn bij kpn vraag ik me af of we wel serieus genomen worden.

 

Ik wil in elk geval wel een klacht indienen maar kom niet bij het juiste formulier terecht..

Dus puntje bij paaltje alleen tijd en frustratie kwijt. De tv wel weer werkend gekregen maar nogsteeds veel haperingen en foutmeldingen dus eigenlijk nogsteeds wel een beetje klaar met de 'service' van kpn!

Hoi @Leonie237 
Je kunt altijd wel een monteur krijgen, maar als de fout bij jou zit dan kost dat geld.
En meestal zit het bij de klant, dus je moet wel heel zeker van je zaak zijn want anders komt er een rekening achter weg,
Hier kun je eventueel het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst

Om op jouw superwifi's terug te komen….
Kijk hier hoe je wordt uitgelegd hoe je ze moet aansluiten.

 


Hoi @Leonie237, welkom op onze community,

Het gaat dus niet helemaal lekker met de wifi en de tv. 

Laten we bij de wifi beginnen.

  • Wat ervaar je daar precies? 
  • Hoe zijn de wifipunten op het modem aangesloten? Met kabel of draadloos? Het beste is om deze bekabeld aan te sluiten.
  • Heb je de wifi tips al eens doorlopen? 

 

En dan de tv. Die hapert en geeft foutmeldingen.

  • Welk type ontvanger heb je?
  • Welke foutmelding krijg je precies?
  • Hoe is de ontvanger op het modem aangesloten? Bekabeld, via adapters in het stopcontact of wifi?
  • En heeft de ontvanger al een reset gehad?