Skip to main content

Ik ben al een mooie tijd klant bij kpn en heb ook kpn compleet, na het doen van een wifi snelheids test kreeg ik 2 wifi versterkers opgestuurd. (prima) Echter zijn deze bekabeld. Na de vraag of ik deze ook kon omruilen voor draadloze was het antwoord dat, dat wel kon voor € 149,--. Dat verbaasde mij enigsinds, mede ook omdat je als nieuwe klant deze gratis krijgt. Vraag me af wat een vaste klant dan inhoud. 

Groet.

Hallo @Amstoob,
Je bent niet de enige die dit graag wil, maar dit aanbod qua superwifi is echt alleen voor nieuwe klanten. Het is voor KPN niet mogelijk om ongeveer 1,2 miljoen klanten gratis punten op te sturen. Dit zou de kosten alleen maar omhoog jagen voor iedereen. Nieuwe klanten krijgen ze immers ook niet gratis maar leveren een korting in van 3 maanden hiervoor.
KPN is al heel vrij schappelijk om gratis Experia Wifi op te sturen, dit zijn ze overigens niet verplicht. Helaas kan KPN het niet mooier maken dan dit 😉


Hallo Chris,

Bedankt voor je reactie, niet het antwoord waar ik op gehoopt had. Ik ben van mening dat je dan een betere basis wifi moet aanbieden dat door het hele huis beschikbaar is waardoor je geen extra diensten moet aanschaffen om tot een gewenst resultaat te komen. Het lijkt erop dat jullie wel nieuwe klanten willen, maar bestaande klanten niet willen behouden. 


Maar u krijgt toch gratis experia wifi's?? Dat u geen kabel wil trekken is natuurlijk uw vrije keuze maar zeg nou niet dat kpn niets doet. Overigens werken de bekabelde uitvoering zeer goed.


ik zeg ook niet dat de Kpn niks doet, heb niet voor niks al mijn diensten bij de Kpn. Alleen zou het niet zo moeten zijn dat ik van alles extra moet aanschaffen en of moet boren om een wifi signaal te krijgen. 


ik zeg ook niet dat de Kpn niks doet, heb niet voor niks al mijn diensten bij de Kpn. Alleen zou het niet zo moeten zijn dat ik van alles extra moet aanschaffen en of moet boren om een wifi signaal te krijgen. 

Nou... ik denk van wel. Als u een douche op zolder wilt moet u dat ook zelf regelen. Dat komt Oasen en Vitens niet voor u doen. En zo is dat met WiFi ook.


Die super Wi-Fi's ga je niet  krijgen. Zo simpel is het. Is gewoon te duur.  Bestel gewoon die dingen.  Je krijgt er geen spijt van.https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/?pageCount=1&pos=861


iets met appels en peren, ik hoef geen douche door het hele huis 🙈 maar een dienst waar ik gewoon netjes voor betaal. En dat ik op zolder een kantoor ruimte heb maakt dat het vrij lastig idd. Dat ik op zolder geen behoefte heb om te douchen, zo heb ik in de douche geen behoefte aan een bureau. 😉 komt nog eens bij dat op de 1e verdieping de wifi ook op bepaalde kamers niet toereikend is. En je kan ook naar klanten afzonderlijk kijken ipv naar 1,2 mil. En nou had ik graag persoonlijk contact gehad met kpn via de mail bv om niet in dit soort discussies te belanden maar voorruit. 


Nee, u betaald niet voor wifi. U betaald voor internet op de poorten van de Experiabox. En op 1 bekabeld aangesloten pc. Lees uw contract er maar eens op na.

En mail contact met KPN is onmogenlijk. Want dat doen ze niet. 


Zie toevallig ook net dit topic:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kan-geen-mail-sturen-naar-kpn-501495


Het is toch raar dat je in deze tijd niet een email kunt sturen. Ik betaal idd. voor internet en daar is wifi toch onderdeel van ? Dit is waar ze mee adverteren, super wifi is overal in huis supersnel internet. Ik hoef niet supersnel, maar gewoon internet die het overal naar behoren doet. Begrijp me niet verkeerd, super tevreden over alle andere diensten zoals tv, vaste tel. En prijs kwaliteit verhouding. 

 


Hi Amstoob, welkom op het forum. 

Een goede vraag. Ik zie dat Chris dit al goed heeft uitgelegd. Dat Mesh-setje wordt inderdaad alleen geleverd aan nieuwe klanten, zoals alle nieuwe klanten eenmalig een welkomstaanbieding krijgen en hebben gekregen. De WiFi ondersteunen we met de gratis Experia WiFi, maar dan moet er inderdaad wel een kabel komen om zo overal goed signaal te krijgen. Mooier dan dit kan ik het helaas niet maken. 


Hey, bedankt voor de reactie Alex. Nogmaals het gaat me niet om die punten en die stuur ik ook netjes terug. Maar om wat er beloofd wordt en dat is overal in huis goede wifi en dat is nou juist wat ik niet heb. En je hoeft het ook niet mooier te maken maar werkend 😉😜


Dat snap ik, hehe. Dat is ook wat we proberen, het gratis WiFi kastje moet echter wel bekabeld worden aangesloten om ook die locatie te kunnen voorzien van WiFi.