Skip to main content

Hallo @Natasja ,

 

Ook ik ervaar exact hetzelfde probleem sinds vandaag. De wifi us al een aantal dagen zwak, zelfs met de versterker. Ik heb vanochtend de stekker uit de modem getrokken. Dit hielp niet. Op afstand resetten via de site hielp eventjes, maar nu doet hij het weer niet en zit ik via 4G. Hij doet het niet op mijn Nintendo Switch, laptops en op mijn mobiel. Is er al een oplossing voor? 

Wat hierboven wordt uitgelegd klinkt overigens erg technisch allemaal en ik zou ook liever een monteur aan de deur willen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Imogen Winmai 

Admin: Reactie afgesplitst van oud topic, eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Imogen en welkom hier op het KPN Forum :)

 

Wat zuur dat je al een aantal dagen zwakkere Wi-Fi ervaart maar goed dat je hier melding van maakt. Welk type versterker gebruik je precies? En heb je ook de Wi-Fi Manager al eens doorlopen (kpn.com/wifimanager)? Deze tool kan alle instellingen voor de Wi-Fi optimaliseren (zoals het beste kanaal) en ik ben benieuwd of dit bij jou voor verbeteringen gaat zorgen!


Hallo @JanZ_ ,

 

Ik heb inderdaad al een aantal keer die tool gebruikt. Vind het niet denderend veel beter, zeker tijdens het gamen niet. 

 

Ik heb een KPN SuperWifi punt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Imogen Winmai


Wat was de precieze uitkomst van het doorlopen van de Wi-Fi Manager?

 

Verder zou ik voor gamen juist altijd een bekabelde verbinding prefereren; je verbinding is dan zowel sneller als stabieler en voor het gamen is dat natuurlijk vele malen beter :)