Skip to main content
Beantwoord

Wifi verbinding valt nog steeds weg na vervangen kabel box12

• February 9, 2026
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

Tijdje terug kreeg ik een mail van KPN dat er een storing is met bepaalde WiFi kabels en ik moest mijn serie nummer invoeren om te kijken of ik in aanmerking kwam voor een nieuwe kabel. Dit heb ik gedaan maar kreeg toen het antwoord dat ik geen nieuwe kabel zou krijgen. Een paar maanden later kreeg ik een mail dat ik nog geen nieuwe kabel had aangevraagd en ze me een nieuwe zouden sturen (vreemd, maar goed) dit klopt omdat mijn TV erg regelmatig vast bleef hangen tot ik naar een ander kanaal zapte, en ik regelmatig de melding kreeg dat ik geen WiFi verbinding heb, waardoor mijn TV verbinding uit viel. Dit was echter alleen een probleem op mijn TV, niet op mijn telefoon of tablet. Ik heb de nieuwe kabel inmiddels 2 maanden en het ging allemaal goed tot ineens weer een week, en nu krijg ik weer vast hangend beeld met af en toe de melding dat er geen WiFi verbinding is. Heb ik nu weer een foutieve kabel gekregen of wat is hier gaande? Ik woon in een klein apartement dus de modem staat niet ver van de TV vandaan. Binnen 1 jaar tijd klant zijn en al 2 kabels versleten, lijkt me niet dat dit de bedoeling is.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@flowergirl30, welkom op onze community! Ik denk dat er even wat dingen langs elkaar gelopen hebben, er was in principe maar 1 nieuwe adapter nodig waarschijnlijk (zie ook Haperend internet of tv met KPN Box 12 modem? | KPN). Als je de nieuwe kabel gebruikt moet dat al wel wat problemen oplossen maar het kan natuurlijk zijn dat er ook nog iets anders speelt.

We hebben een handig topic met veel tips voor als je last hebt van een wegvallende wifiverbinding: 

Als je liever contact hebt met de klantenservice kun je ook online een belafspraak maken.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2026

Hoi ​@flowergirl30, welkom op onze community! Ik denk dat er even wat dingen langs elkaar gelopen hebben, er was in principe maar 1 nieuwe adapter nodig waarschijnlijk (zie ook Haperend internet of tv met KPN Box 12 modem? | KPN). Als je de nieuwe kabel gebruikt moet dat al wel wat problemen oplossen maar het kan natuurlijk zijn dat er ook nog iets anders speelt.

We hebben een handig topic met veel tips voor als je last hebt van een wegvallende wifiverbinding: 

Als je liever contact hebt met de klantenservice kun je ook online een belafspraak maken.