Skip to main content

Ik heb ook meerdere keren per dag dat op mijn laptop de internet uitvalt. Als ik dan verbinding wil maken blijkt er verbinding te zijn, alleen werkt het niet. Ik moet dan dus de verbinding verbreken, opnieuw verbinding maken en dan werkt het weer een tijdje. Heel irritant.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
 

Heb je dit probleem alleen op jouw laptop, @Valbom? Of heb je ook dat wifi op bijvoorbeeld jouw telefoon wegvalt?

Als het probleem alleen op jouw laptop is, dan lijkt het probleem in jouw laptop te zitten. Je kunt dan het beste de stappen op Oplossen van problemen met de Wi-Fi-verbinding in Windows bekijken.

Ervaar je het probleem op meerdere apparaten? Dan kan het helpen om onze servicetool Problemen & storingen met internet & wifi te doorlopen.


Windows link voor leken onbegrijpelijk.


Misschien heb je iemand in de omgeving die met je mee kan kijken?


O, je bedoelt als een soort mantelzorger.

Het lijkt me toch dat jullie als bedrijf eerder een verantwoordelijkheid richting de klant hebben. Dan moet je niet gaan verwijzen naar een ander bedrijf, Microsoft in dit geval. En ook moet het geen automatisme worden dat de klant de oplossing in zijn of haar eigen omgeving zoekt.

Maar goed, ik haal er wel een puber bij. En dan spreken we elkaar weer bij het einde van de contractperiode.


Kijk, als je het probleem maar op 1 apparaat hebt, is het onlogisch om de oorzaak van het probleem in de internetverbinding te zoeken. Dan kijk je toch al snel naar het apparaat zelf. En ik ga er even vanuit dat je een Windows apparaat hebt, dus verwijs ik je naar een pagina met oplossing voor internetproblemen op een Windows computer. Heb je een Apple computer? Dan even daar kijken. Maar het feit blijft, dat het onlogisch is om het bij KPN te zoeken als slechts 1 apparaat problemen geeft. Dus ja, ik wil je vragen om samen met iemand naar de probleemoplosser van Microsoft te kijken.

Tenzij je het probleem wel op meerdere apparaten ervaart. Dan raad ik je aan de servicetool Problemen & storingen met internet & wifi te doorlopen.


Reageer