Skip to main content

L.S.

Ik zal vast niet de eerste zijn die thuiswerk in de gekke wereld van dit moment. Helaas gaat het thuiswerken een beetje stroef door een zeer slecht WiFi bereik.

Ik heb de tool gebruikt om dit te kunnen vaststellen en de wifi versterkers van KPN besteld. Die zouden bij het service punt van GAMMA worden afgeleverd, maar na bijna een week nog geen reactie dat het pakket afgehaald kan worden. Ik begrijp dat het op dit moment druk is met pakketjes, maar een week onderweg lijkt vind ik toch echt teveel.

Ik hoop dat u wat voor mij kunt betekenen, zodat ik mijn baas tevreden kan stellen dat ik goed bereikbaar ben en mijn werk goed kan doen.

 

 

U heeft een correct mobiel nummer opgegeven? En uw email adres wat eindigd op @kpnmail.nl gecontroleerd? Ga anders gewoon eens langs bij dat service punt...


Heb je wel een email ontvangen van KPN? Kan eventueel in de spambox terecht zijn gekomen? Daarin staat een order nummer waarmee je bij : https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/ het product kan traceren. En mogelijk een Postnl Track en Trace kan krijgen.


@Nick83 ik heb een bevestiging mail ontvangen van de bestelling. Dan neem ik aan dat dit voldoende moet zijn.


Ik heb ergens gelezen dat KPN een beetje door zn voorraden heen is. Dus het kan ook zomaar zijn dat je ff geduld moet hebben...


Hoi @msch, slechte WiFi is niet fijn. Daarom heb je de versterkers gekocht via apparatuur voor Thuis. Ik kan die bestellingen niet inzien. 😞 Ik wil je dan ook aanraden om even te bellen met mijn collega's van de webshop. Zij kunnen je zeker meer duidelijkheid geven. Ik hoop dat je ze snel thuis hebt.Â