Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik moest gisteren mijn router, kabels etc in de doos inleveren voordat ik mijn nieuwe router in ontvangst kon nemen.

Nu heb ik per abuis de wifi ontvanger erbij gedaan .

Heel stom waarschijnlijk maar ik dacht dat alles bijelkaar hoorde🥴

Ik heb de router in de huiskamer nu met de wifi ontvanger van mijn zoon aan de praat gekregen maar mis nu 1 wifi ontvanger! 

Ik zou m heeeeeel graag terug willen.

Kan dit opgelost worden? 

In het kader van ‘een beller is sneller’ zou ik gewoon even contact opnemen met KPN via 0800-0402. Een moderator komt in regel pas na drie dagen met een reactie op de topic starter (ts).


"Gewoon" bellen? Heb ik natuurlijk al 3x gedaan en sta je 15 /30 min in de wacht..

Wordt je teruggebeld via een terugbel systeem en dan hoor je niks aan de andere kant vd lijn...


Je kunt ook contact opnemen via Facebook of X @Irisdex70 


Heb je dan wel via onderstaande nummer gebeld?

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Nog wel even dit. Meestal is het helaas bey bey zwaai zwaai. Zie https://forum.kpn.com/kennisbank-administratief-141/apparatuur-terugsturen-naar-kpn-562433.

Quote:

Ik heb per ongeluk mijn eigen apparatuur teruggestuurd. Wat kan ik nu doen?

Als je er snel bij bent, kunnen we jouw eigen apparatuur misschien terughalen. Maar vaak lukt dit helaas niet meer. Dit komt omdat retourpakketten binnen 2 werkdagen na ontvangst verwerkt worden. Als het pakketje vandaag of gisteren verstuurd is, kunnen we natuurlijk wel kijken of we jouw apparatuur kunnen redden. Verzamel de volgende informatie en neem contact op met onze klantenservice:

  • Datum waarop je het pakketje teruggestuurd hebt
  • Track & Trace nummer
  • Een duidelijke beschrijving en kenmerken van het verkeerde retour gestuurd product

retourpakketten binnen 2 werkdagen na ontvangst verwerkt worden

Via dit forum is het derhalve altijd te laat. De KPN moderators hebben een wachtrij van ca. 2 dagen.


hmm, maar wat gebeurt er dan als het opgestuurde niet klopt met wat het zou moeten

zijn ? 


hmm, maar wat gebeurt er dan als het opgestuurde niet klopt met wat het zou moeten

zijn ? 

denk dat dat wordt weggegooid oid of er wordt contact gelegd met de klant als die info bekend is