Skip to main content

De modem is vernieuwd, daarna Laptop en wachtwoord aangepast.

Daarna wifi versterker geinstalleerd en alle apparaten, zoals mobiele telefoons en IPAd. Allemaal prima.

De laptop met aangesloten met Ethernet kabel werkt wel.

Maar als in laptop (windows)  met wifi wil verbinden, krijg ik de melding:

"sommige gevevens zijn gewijzigd nadat u de laatste keer verbinding heeft gemaakt. We hebben extra informatie van u nodig om de verbinding tot stand te brengen. toets de beveilings sleutel in."

maar dat lukt dus niet.  restart laptol e.d ook niet, via windows netwerk centrum lukt mij ook niet

Wat nu??

 

Welke merk laptop heb je? 

En welke versie Windows draait op jouw laptop? 

Heb je ook de drivers van je wifiadapter op jouw laptop al bijgewerkt of opnieuw geinstalleerd? 

Sluit dan eerst jouw laptop aan op de lankabel. 

Verwijder dan de drivers van je wifiadapter van jouw laptop. 

als je dat gedaan heb, start dan opnieuw jouw laptop op laat de lankabel nog even zitten totdat windows de juiste drivers voor je wifiadapter download en installeert. Als de drivers correct is geinstalleerd. koppel dan de lankabel los van je laptop en start dan de wifiadapter van je laptop op. De wifiadapter van je laptop moet nou opzoek gaan naar de wifiverbinding van jouw modem. als de laptop de wifiverbinding van jouw modem heeft gevonden, voer opnieuw het wachtwoord in en jouw laptop moet verbinding maken met jouw modem. 

Welke Experiabox heb je als modem? 

Want jouw laptop moet ook WPA3 sleutel ondersteunen. 


dank voor je reactie,is de bedoeling dat om alle info mbt de wifi verbinding te deleten?

ik he de experia 12b

waar kan ik de wifi adaptor driver SW vinden in mijn toshiba labtop met windos 10

 

 

 


PS, eerst had ikde experia 12 en dat werke prima metde wifi. maar na de nieuwe instalatie dus niet meer

kan het ook te maken hebben dat ik mijn wifi wachtwoord heb aangepast buiten de wifi om?


de oplossing is eenvoudiger:  de wifi verbinding openen en dan rechtermuisknop  : de keuze “niet onthouden” selecteren.  Daarmee wis je de gegevens die de lap top heeft onthouden en start je met een schone lei.  


Reageer