Skip to main content

Plotseling kan ik met mijn telefoon niet meer op mijn eigen WiFi. Zowel tablet, laptop als telefoons van andere kunnen nog steeds verbinding maken met het netwerk. Mijn telefoon blijft echter de foutmelding geven “onjuist wachtwoord”.

Na meerdere keren invoeren en wachtwoord delen via andere Apple producten, dus het is echt het goede wachtwoord. 
 

ik heb a via de instelling het netwerk vergeten en weer opnieuw verbinding gemaakt, de telefoon herstart, de netwerk instelling gereset, maar dit alles werkt niet. 

Nu ben ik er achter dat als ik mijn modem reset dat ik weer verbinding kan maken, maar dit is tekens maar 1-malig. Als ik buiten bereik ben geweest en weer terug kom, dan krijg ik weer dezelfde foutmelding. Maar dit is natuurlijk niet de bedoeling. 
 

Kan het zijn dat er een fout in het modem zit (hardware of software). Want de instellingen van de router zijn al een aantal jaar niet gewijzigd. 
 

 

Bij mij hetzelfde.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Welkom op het forum @hoe krijg je contact met KPN. Mocht je wel een apparaat hebben dat via de internetkabel aangesloten kan worden, zoals een laptop of vaste PC, kan je thuis gebruik maken van de servicetool van KPN. Het originele wachtwoord dat met de box is meegegeven staat op een sticker achterop naast “WPA2 password”. Mocht dat niet lukken kan je een reset doen van je modem zoals aangegeven bij stap 2. Dan worden de gegevens teruggezet naar de gegevens op de sticker. 

Laat je weten of het hiermee gelukt is?


Dag Bram,

Het is uiteindelijk na drie uur chat met KPN medewerkers en daarna drie kwartier per telefoon, dus alles bij elkaar een halve dag, met de laatste medewerker opgelost.  Chapeau hiervoor.

Groet,  Liesbeth.