Skip to main content
Beantwoord

WiFi wachtwoord wijzigen

• 26 mei 2019
  • 6 reacties
  • 27553 keer bekeken

hoe kan ik mijn wi fi wachtwoord wijzigen?

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst en titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Beste antwoord door Raymond.

Goedemorgen @A Omar

1. Het wijzigen van het WiFi wachtwoord kan inderdaad door in te loggen op de Experia Box. 
  2. Gebruik je een Experia Wifi of SuperWifi punt? Of heb je een Experia Box v10a of kpn 12 modem? Gebruik dan de KPN Thuis app om de naam en het wachtwoord van je wifinetwerk te veranderen.
  3. Als je verbonden bent met je thuis netwerk (zij het bekabeld of draadloos) kan het ook via onze servicetool.

Laat je nog even weten of het gelukt is? 🙂

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • 1609 reacties
  • 26 mei 2019
@A Omar

je kunt het Wifi wachtwoord wijzigen door in te loggen op je Experia Box. Hoe dat precies gaat hangt af van het type Experia Box dat je hebt. Op deze pagina https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/handleidingen-experia-box.htm#!/devices/all/internet kun je jouw Experia Box selecteren en de instructie nalezen.

Raymond.
Helper
Forum|alt.badge.img+9
  • Helper
  • 286 reacties
  • Antwoord
  • 27 mei 2019

Goedemorgen @A Omar

1. Het wijzigen van het WiFi wachtwoord kan inderdaad door in te loggen op de Experia Box. 
  2. Gebruik je een Experia Wifi of SuperWifi punt? Of heb je een Experia Box v10a of kpn 12 modem? Gebruik dan de KPN Thuis app om de naam en het wachtwoord van je wifinetwerk te veranderen.
  3. Als je verbonden bent met je thuis netwerk (zij het bekabeld of draadloos) kan het ook via onze servicetool.

Laat je nog even weten of het gelukt is? 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 mei 2019
Ik heb mijn Wifu wachtwoord gewijzigd door experia box in te logen,
bedankt allemaal

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Wat goed om te lezen dat het gelukt is @A Omar. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

• Topper
  • 10 reacties
  • 13 april 2022

Werkt niet.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hallo @David14, wat werkt er precies niet? Kun je iets meer toelichting geven, zodat we als KPN community jou verder kunnen helpen.