Skip to main content

thuis wil ik graag mijn wifi wachtwoord veranderen. Als ik naar wifi.kpn.com ga, dan vraagt hij mij in te loggen met mijn KPN ID. Als ik dit doe, dan krijg ik de volgende melding;

“Wij controleren nu de wifi-instellingen van de Experia Box. Dit duurt ongeveer 30 seconden.”

Echter staat deze tekst er al minuten lang en kom ik niet verder. 

Ik heb dit meerdere keren opnieuw geprobeerd.

Iemand tips? 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @BerendStolp, welkom op het forum! Goed dat je dit hier meldt, ik zie namelijk al wat het probleem is. De link wifi.kpn.com is bedoeld om je KPN FON (wat we ook wel KPN Wifi noemen) instellingen aan te passen. Dat heeft verder niets te maken met de instellingen van je eigen wifi. Ik snap de verwarring echter wel, het is ook wat tegenstrijdig in naamgeving. 

Om je eigen wifi instellingen aan te passen kun je deze tool gebruiken.


Bedankt voor je reactie Erik, maar dit is nog geen oplossing van het probleem. Ik loop er tegenaan, dat ik niet kan inloggen met mijn KPN ID. Hij geeft aan dat dit 30 seconden kan duren, maar ook na minuten logt hij niet in…

 


Als dit de foutmelding is die je krijgt, dan ben je al ingelogd. Dus dat stuk gaat goed. Waar hij dan op vast lijkt te lopen is het uitlezen van de instellingen. Dan heb ik nog wat aanvullende vragen voor je. 

  • Welke Experia Box heb je?
  • Heb je nog aanvullende wifi apparaten daarop aangesloten?

 

Vul voor de volledigheid ook nog even je forumprofiel in, dan kan ik hier even meekijken.