Skip to main content

Wachttijd 10-12 minuten zegt het bandje, maar nu naar 50min geef ik het toch op. Nog steeds geen werkende WiFi en geen kans om er met iemand over te spreken helaas. Ik doe dit al expres niet overdag tijdens werktijd, maar ook 's avonds is het dramatisch om een antwoord op je vraag te krijgen. 

Welkom op het consumentenforum van kpn, edwinvandebraak :bouquet::cake:

Wat vervelend dat je wifi het niet doet. Welk modem van kpn heb je? 

 maar ook 's avonds

KPN is ‘maar’ tot 20:00 uur bereikbaar.

Op dit forum zijn ook kpn-ers werkzaam, 7 dagen per week 8:30 tot 22:00 uur, om je te helpen. Wachttijd op hen wel eerst zo'n 24 uur. Maar dan word je ook goed geholpen. Staan voor hen je gegevens al in je profiel ? Niet hier in het topic, in het profiel staan ze afgeschermd.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.
Storingen zijn 24/7 te melden.


Ik belde na 22.00. Waarom word ik dan wel in de wachtrij gezet en hoor ik dat de wachtrij 10-12 min is? Na ca 45 minuten zei hij de wachtrij is langer dan 15 min.

 

Ik heb de V10 en 4 WiFi versterkers, maar na de zoveelste reset zit ik op 1 meter van het modem en versterker 1, maar geen wifi. Bereik boven is zelfs 0.1 mb, zelfs na wisseling van wifi kanaal. Het werkt voor geen meter.

 


Is de Wi-Fi van de v10 wel uit?


Is de Wi-Fi van de v10 wel uit?

Volgens de helpdesk staat die uit als er een versterker is ingeschakeld, anders had ik er ook geen versterker bijgezet, dus "ja" (is mij gezegd), maar hoe ik dat kan controleren? 


Het lampje wireless moet uit zijn. Heb je de vierkant zwarte of de witte ronde versterkers?


Ik belde na 22.00. Waarom word ik dan wel in de wachtrij gezet

Geen idee. Het nummer is wel 24/7 bereikbaar, maar na 20:00 tot 08:00 alleen voor storingen in het netwerk. Individuele storingen wordt op dat moment niks aan gedaan, behalve een ticket gemaakt natuurlijk. Zeker als je wel internet en tv hebt. Ook al is 't alleen internet via kabel….

De personele bezetting is na 20:00 uur ook “minimaal”.


Het lampje wireless moet uit zijn. Heb je de vierkant zwarte of de witte ronde versterkers?

Lampje WiFi knippert lichtblauw, is hij dan aan of uit?

Ik heb de zwarte vierkante WiFi versterkers. 1x kamer, 1x keuken, 1x slaapkamer en 1x in losse garage, allemaal bedraad.