Skip to main content

Bijzondere service bij KPN.. 85,- per maand maar een medewerker spreken lukt niet, fatsoenlijk wifi.. nee dat is ook te veel gevraagd.
Dus, ff klacht indienen.. nou ook dat kan niet..
vraag 1 waar gaat de klacht over? wifi…
OK probeer de wifimanager… en hup.. weg klachtenformulier.. terug bij af…


Effe bellen dan maar…
Via een bandje wordt je “geholpen” door modem om afstand te resetten…. weer kwartier verder om vervolgens opnieuw te moeten bellen… want er is natuurlijk niets veranderd…

verlang terug naar de tijd van XS4all waar je nog gewoon een medewerker met verstand van zaken aan de lijn kreeg.
Nu al de hele week bezig met deze sc*ijt service…

 

Voor wifi wordt nooit garantie gegeven. Dat is bij iedere provider zo. Ontvangst hangt van heel veel factoren af namelijk, @Sander zonder wifi.


Dat snap ik… maar het werkte altijd ok. Tot de update door kpn afgelopen week. Nu krijgen ze het niet meer werkend… 


En daar gaat mijn verhaal ook niet over: de service en bereikbaarheid vind ik echt slecht


Dat snap ik… maar het werkte altijd ok. Tot de update door kpn afgelopen week. Nu krijgen ze het niet meer werkend… 

@Sander zonder wifi , wat heb je zelf tot nu toe kunnen doen om het te proberen te verhelpen? Ik heb wel zo'n vermoeden hoe dit op te lossen maar laat even hier weten.  En ander advies bel

0800-0402 en zeg tegen de AI bot 'ik wil een medewerker spreken' dan gewoon net zo lang aan de lijn totdat je een medewerker krijgt…

iig succes!!


Hallo @Sander zonder wifi, wat een gedoe 😞. Ik zie dat je jouw bericht om 18.07 uur gepost hebt, is dat net nadat je de tweede keer gebeld had? Dan is de klantenservice namelijk alleen nog maar bereikbaar voor storingen (uitval van diensten). En voor wifi dus niet. Heb je het daarna nog weer eens geprobeerd? Het kan doordeweeks tot 18 uur en op zaterdag tot 17 uur. 

 

Natuurlijk helpt de community je ook graag. Kan je dan, zoals Steve Mnt aangeeft, met ons delen wat er precies misgaat én wat je al geprobeerd hebt om het te verhelpen? Ook ben ik benieuwd naar welke apparaten je hebt aangesloten en of dit draadloos of bekabeld is. 


Reageer