Skip to main content

ik heb 2 wifiversterkers gekocht,  er wordt niet vertelt dat je ze gratis kunt krijgen bij slechte wifi  … (!)   wifi werkt nog niet goed op een computer  internet valtsteeds weg . … is een wat oudere . (5 jaar) Windows 10 

er werd advies gegeven om toch te bekabelen…. en dat is wat ik juist niet wil. 

Helpt een dongel? 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic

Welke wifiversterkers heeft u? 


Hoi @Cappucino

Balen dat je een probleem ondervindt met de Wifi verbinding. Wanneer je geen Wifi versterkers hebt en onze Wifi Manager servicetool meet een tragere Wifi verbinding van 20 Mbit/s, kan de uitkomst van de Wifi Manager zijn dat je gratis Experia Wifi versterkers krijgt aangeboden. Deze Experia Wifi versterkers sluit je met een netwerkkabel aan. Je geeft aan geen kabels te wensen, dus dan zou dit sowieso afvallen als optie voor jou.

De draadloze Wifi versterkers die wij aanbieden, zijn onze Super Wifi punten. Deze Super Wifi punten verstrekken wij niet gratis als de Wifi Manager servicetool een lage snelheid meet, en schaf je dus altijd zelf aan. Je had deze niet gratis kunnen krijgen. 

Een dongel wordt toegepast om een mobiel internet verbinding te gebruiken in plaats van Wifi. Zoals ik begrijp is dat niet hetgeen jij naar op zoek bent. 

Heb je met gebruik van Experia Wifi versterkers of KPN Super Wifi punten nog steeds geen optimale Wifi verbinding, dan raad ik je aan om (nogmaals) de Wifi Manager servicetool te doorlopen. De Wifi Manager Servicetool kan dan namelijk constateren of de verbeteringen voldoende effect hebben gehad en je een advies op maat geven. 

Ik hoop je zo wat meer toelichting te hebben gegeven. Mochten er toch nog vragen zijn, stel die gerust. 


Ik heb geen reactie meer van je gezien, dus ga ik ervan uit dat je vragen beantwoord zijn. Anders hoor ik het graag!


Reageer