Skip to main content

Mijn wifi werkt opeens niet meer, vanochtend nog wel maar nu brandt het licht bij services oranje en de lampjes bij L1/L2 branden niet. Ik heb de modem al herstart, de kabels eruit gehaald en er weer in gedaan en in de kpn app geeft hij aan dat de no-wifi tool niet werkt (ik weet niet wat dit is). Wat kan ik op dit moment nog doen om dit zo snel mogelijk op te lossen?

 

 

En de kabel tussen Isra en modem is onbeschadigd en zit in de juiste connectie punt? Want dan kan je beter kpn bellen op 0800-0402 (24/7 per dag voor volledige dienst uitval) en boek je een monteur. Een L1L2 lamp welke uit staat na een reset waarbij de kabels in uw huis goed zitten betekend eigenlijk altijd een probleem bij KPN buiten.

 

Edit; of je doet de servicetool op MijnKPN. Die kan ook een hoop uitsluiten en een monteursafspraak maken indien nodig. In bovenstaande plaatje heeft u gekozen voor geen wifi, alleen u moet kiezen voor “geen van mijn dienst werken”


@Ik_Combineer bedankt voor de info, dan ga ik dat even proberen in MijnKPN en anders zal ik bellen!


Reageer