Skip to main content

Al 2 medewerkers aan de telefoon gehad. 

Woon in klein appartement met open trap. Meters van modem naar boven verdieping max 15 'm.

WiFi boven drastisch. Manager geeft snelheid 1 aan. Drama dus. Vervolgens komen de verder stappen niet via de wifi manager. 

Apeedtest duurt weer een eeuwigheid. 

Moedeloos van. Echte zo slecht dit. 

Wanneer komt er een oplossing????

Betaal je bijna 120 pmaamd voor ellende. 

 

Hallo @Drama wifi, welkom op ons forum! ik vind het jammer om te lezen dat je problemen met jouw wifi verbinding ervaart. Ik raad je aan om onze Wifi Manager te doorlopen. Dit is dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. De Wifi Manager zal je vragen een aantal metingen op verschillende locaties uit te voeren. Kies de locaties zorgvuldig: kies locaties waar de verbinding beperkt is, maar houd er rekening mee dat er nog wel verbinding moet zijn om de Wifi manager te doorlopen. Hierna komt deze met een passende oplossing. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer. Haal je na de tweede keer nog steeds onder de 20 mbit/s, dan krijg je van ons gratis Experia Wifi of een gratis wifi monteur aangeboden.

Lukt het nou niet, zou je hier dan een screenshot van het resultaat van de Wifi Manager en een speedtest willen plaatsen? Kun je dan ook je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Dan kan ik even met je meekijken.