Skip to main content
Vraag

Wifinetwerk beheren in MijnKPN lukt niet

• May 17, 2025
  • 14 reacties
  • 171 keer bekeken

Ik heb ook het probleem binnen de mijnKPN app.
Zodra ik op wifinetwerk beheren klik, blijft hij laden/zoeken (grijs). Vervolgens de melding dat er iets mis is. 

En voor de rest ook de hierboven benoemde issues. 3e superwifi herkende de app niet. Helemaal gereset volgens omschrijving. 
Bij “wifi verbeteren” geeft hij aan dat ik geen netwerk heb. Wat dus wel het geval is. 

is er een oplossing? Het is zeer vervelend op deze manier. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

14 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 20, 2025

Hoi ​@ppml , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Hoe lang ervaar je dit probleem al? Het komt vaker voor maar in de meeste gevallen herstelt zich dat na enkele dagen wel. Hopelijk is dat in jouw situatie ook het geval. En mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, laat het me dan vooral via deze weg weten!

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2025

Hoi Jan,

Ik ervaar dit al weken. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 21, 2025

Hoi ​@ppml , een verklaring heb ik hier dan ook niet direct voor dus ik ga navraag voor je doen! Zodra ik meer weet, meld ik me weer :)

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 24, 2025

Hoi Jan,

inmiddels al een oplossing gevonden?

Het werkt nog steeds niet. Zeer frustrerend. 

zojuist app opnieuw geïnstalleerd, maar blijft wederom hangen (grijs scherm). 

Leen59
Wijsgeer
  • May 24, 2025

Probeer eens in te loggen op je modem, daar kan je meer beheren dan via de app.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 24, 2025

Dat lukt inderdaad! Bedankt voor de tip. 

Neemt niet weg dat de app gewoon moet functioneren. Net zoals de thuis-app dat deed. 

Leen59
Wijsgeer
  • May 24, 2025

Mee eens, maar voor geavanceerde instellingen wordt je vanuit de app ook doorgestuurd naar inloggen op het modem, dus kan je dat net zogoed direct doen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 24, 2025

En ook dat werkt dus niet in de app…

Leen59
Wijsgeer
  • May 24, 2025

Ik heb versie 6.33.4 sinds een paar dagen en daar is zelfs “netwerk beheren” geheel verdwenen??

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 24, 2025

Die heb ik nu ook. En inderdaad staat de optie netwerk beheren er niet meer tussen. In plaats daarvan kan ik wel een extra bundel kopen. 

Dan zullen ze intern wel wat foutjes tegen zijn gekomen. 

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • May 24, 2025

Zie mijn ervaring 

Leen59
Wijsgeer
  • May 24, 2025

Ik vond sowieso de beheersoptie in de app niet handig en log altijd in op mijn modem, dan heb je alles in 1 keer, maar als KPN het aanbiedt hoort het gewoon te werken natuurlijk.

• Nieuwkomer
  • July 13, 2025

Gisteren 3 wifi-versterkers opnieuw geïnstalleerd omdat deze zomaar ‘weg’ waren en toen ik klaar was ging de app bij ‘netwerk beheren’ ineens op grijs. 
iPhone opnieuw opgestart, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, niks helpt. 
KPN gebeld en de dame aan de telefoon wist het ook niet. Heb nog wat andere zaken aangetikt in de app maar ook de artikelen die ze aanbieden kan ik niet lezen. Het scherm blijft wit. 
Ik denk dat de app gewoon niet helemaal naar behoren werkt. Of ben ik de enige die deze problemen ervaart?

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • July 14, 2025

Gisteren 3 wifi-versterkers opnieuw geïnstalleerd omdat deze zomaar ‘weg’ waren en toen ik klaar was ging de app bij ‘netwerk beheren’ ineens op grijs. 
iPhone opnieuw opgestart, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, niks helpt. 
KPN gebeld en de dame aan de telefoon wist het ook niet. Heb nog wat andere zaken aangetikt in de app maar ook de artikelen die ze aanbieden kan ik niet lezen. Het scherm blijft wit. 
Ik denk dat de app gewoon niet helemaal naar behoren werkt. Of ben ik de enige die deze problemen ervaart?

Bij mij werkt de app goed, geweldig vind ik netwerkbeheer in de app niet. Beter is om in te loggen op het modem.

De app moet natuurlijk wel goed weergeven.