Skip to main content

Heb nu al zo lang problemen met mijn wifi, nu in 2 dagen tijd tot 3 maal toe mijn wifi doorgemeten en ja hoor eindelijk krijg in een nieuwe modem.

Nu hoop ik dat ik een box 12 toegestuurd krijg anders zeg ik KPN vaarwel voor altijd ook met 2 mobielle abonnementen

Er was mij een 12 box toegezegd voor de vele ellende die ik heb ondervonden maar volgens een hittepetitje bij KPN heeft een box 12 een speciale 6v chip en die werkt alleen met gloed nieuwe apperatuur dus niet voor mobieltjes van samsung Z 2 fold en een 8k tv van 2 maanden oud ach ja ze weten het allemaal veel beter

Dus Kpn geen box 12 modem morgen dan gaan we afscheid nemen voorgoed en ze ik mijn tv en internet en 2 mobiele abonnementen per direct op

Een nieuw modem heeft waarschijnlijk totaal geen zin. Anno 2021 us het bijna onmogelijk om overal goed wifi in je huis te hebben met alleen een modem. Je zal aan de slag moeten met wifipunten. Die krijg je vaak nog gratis ook.


Heb zelf al een wifi versterker oud model maar ondervind veel problemen met de v10 modem heb nu al 5 a 6 keer gebeld maar krijg nul op recest nu krijg ik eindelijk een nieuwe  modem en hoop dat het de box 12 is

Heb veel aperatuur die op wife werken zoals verlichting verwarming brandalarmen en deurbel 2 tv s enz enz heb ook zeer slechte wifi in mijn tuin.

Gisteren is mij een box 12 toegezegd als ik nog problemen had en idd ik heb nog steeds problemen

Komt KPN zijn afspraken niet na ga ik echt weg punt uit


De v10 is het beste modem ooit.  En als ik dan lees dat je nog ergens een oude Wi-Fi versterker hebt staan dan moet je niet klagen dat je Wi-Fi niet goed is. Als je netwerk is zoals ik omschrijf en je hebt dan nog problemen dan is klagen terecht.  Dus goede bekabeling en geen draadloze rommel.


Wil niet lullig doen joep 1965 maar je lult maar wat , ik ben 6 maanden geleden verhuist en heb overal ja overal nieuwe kabels gelegd en een KPN monteur heeft het aangesloten  die v10 modum is ouwe rommel die is al 8 jaar oud maar ja de beste stuurlui staan aan wal

En die oude wifi versterker zoals jij die omschrijft is nl ook van KPN maar bedankt voor je bijdrage aan dit verhaal

M.v.g. Barry Lucas-Bronswijk.


Jammer dat je niet het complete verhaal vertelde.  Dan wordt het voor de forumleden moeilijk om te helpen en daar is dit forum voor. Ik hoop voor je dat het nieuwe modem dan gaat helpen. 


Dat moeten we afwachten maar weer jij toevallig hoe ik het netwerk naa. Kan weizigen en het wachtwoord ?


Wil niet lullig doen joep 1965 maar je lult maar wat , ik ben 6 maanden geleden verhuist en heb overal ja overal nieuwe kabels gelegd en een KPN monteur heeft het aangesloten  die v10 modum is ouwe rommel die is al 8 jaar oud maar ja de beste stuurlui staan aan wal

En die oude wifi versterker zoals jij die omschrijft is nl ook van KPN maar bedankt voor je bijdrage aan dit verhaal

M.v.g. Barry Lucas-Bronswijk.

De v10 word nu nog steeds aan nieuwe klanten uitgegeven. Dus hij kan volgens u wel oud zijn. Maar hij is nog steeds gewoon hardstikke actueel. Er mankeert helemaal niets aan.

En bij problemen met de verbinding waarbij het modem omgeruild word, daarbij word soms ook juist de v10 gegeven. Omdat dit model zijn stabiliteit en betrouwbaarheid al bewezen heeft. De KPN Box zitten nog wat kinderziektes in.


Ik lees anders op google dat de box van KPN juist betere wifi heeft als de v10 en dat de box aan alle nieuwe klanten word gegeven, begrijp ik hetnu niet of wel

In september ben ik verhuist en wilde aan KPN alleen doorgeven dat ik ging verhuizen maar na 3 maanden kwam ik er achter omdat ik toen al wifi problemen had dat ze eigenhandig mijn contract hadden vernieuwd en tevens hadden verlengd

Dit ook zonder de gratis wifi steun punten dit is alleen voor nieuwe klanten ook de box 12 modem die is voor nieuwe klanten als ze dan minder zijn als de v10 zoals jij beweerd hoe gaan ze daar dan mee om.

Ik blijf er bij , geen box 12 modem morgen dan zeg ik KPN z.s.m met 4 abonnementen vaarwel ik betaal voor goede wifi

Barry Lucas-Bronswijk


Nee, je betaald niet voor WiFi. Je betaald voor internet. Dus sowieso is dat geen reden om een box om te ruilen. 

Hoe goed WiFi ontvangen word op uw apparaten is erg afhankelijk voor diverse omgevingsfactoren. En ook bij de KPN Box zijn er klachten over WiFi. Dat WiFi op de KPN Box beter zou zijn is voor een heel groot gedeelte marketing. Over elk nieuw model word gezegd dat da beter is. Wil nog niet zeggen da ook zo is.

Heeft u de WiFi manager al eens gedaan?


Wil even zeggen dat ik gisteren een box 12 binnen heb gekregen e dat ik zeer en zeer tevreden ben , heb geen last meer van slechte wifi in mijn tuin en door heel mijn huis de box 12 van KPN is fantastisch

BEDANKT KPN