Skip to main content

Goedenavond,

Ik ben erachter gekomen dat KPN mijn verbinding wil overzetten naar glasvezel, deze correspondentie is naar een @telfort mailadres gegaan die ik nooit in gebruik heb gehad en heb deze correspondentie dan ook niet gezien.

Het balletje kwam aan het rollen toen ik ineens een SMS kreeg dat er een monteur langs zou komen om alles aan te sluiten. Ik heb met de klantenservice gebeld en zo kwam ik erachter dat dit al vanaf begin december gecorrespondeerd was via een verkeerd mail adres, uiteindelijk in kunnen loggen bij het telfort mailadres en zag daar dat er een pakket met een glasvezelkastje en een modem mijn kant op gezonden was maar ik niet thuis was en dus retour is gegaan naar de verzender.

Bij de klantenservice aangegeven hoe de vork in de steel zat en ik toch echt graag dat pakket wilde hebben zoals in de mail aangegeven, dit was allemaal erg ingewikkeld en is na 28 min in de wacht gestaan te hebben niet gelukt, na meerdere sms'jes dat ik een afspraak moest maken met een monteur wederom de klantenservice gebeld met dit verhaal, dat ik best wil dat er een monteur komt maar dat ik nooit een glasvezelkastje of een modem ontvangen heb, de mevrouw zou ervoor zorgen dat dit keer alles opgestuurd zou worden.

Dit keer kwam er inderdaad een pakket maar dit bleek helaas alleen een modem te zijn.

Afgelopen dinsdag 10-01 jl nogmaals de klantenservice gebeld met mijn hele verhaal, de beste meneer vertelde mij dat ze het glasvezel kastje op gingen sturen en ik binnen 3 werkdagen een bericht hierover zou krijgen, nu zijn de 3 werkdagen voorbij en heb ik nog steeds niks ontvangen.

Na 3x bellen en 1.5 uur aan de telefoon gezeten te hebben begin ik het een beetje zat te worden, KPN wil mij zelf overzetten naar glasvezel en ook kan ik zelf mijn abonnement niet meer wijzigen maar een pakket wat bij jullie retour gekomen is opnieuw toe te sturen lijkt een oneindig verhaal te worden.

Dit is de track&trace code van het pakket zodat jullie zien dat hij retour gekomen is 3SKIPB001127475

20-01 staat er een nieuwe afspraak met een monteur maar tot op heden nog steeds geen glasvezelkastje, gaat dit kastje nog komen of kan ik er met zekerheid vanuit gaan dat de monteur deze mee gaat nemen?

Groet,

Denies Petersen

Hallo @Denies87 ,

De monteur zal het kastje bij zich hebben.

Dat gebeurde bij mij thuis ook. In dit verhaal hieronder lees ik dat je het kastje in het installatiepakket ontvangt bij zelfinstallatie. Dat is bij jou kennelijk niet het geval. 

Â