Skip to main content

Goede morgen Hr. / Mw.

Ik zou graag mijn automatische incasso van de mobiel en internet thuis willen wijzigen naar de 22e van de maand is dat mogelijk bij de KPN

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hi @rokiyo je kan zelf de datum uitkiezen waarop wij de maandelijkse factuur afschrijven. Voor je internet thuis abonnement kan je dit zelf doen via de website. KPN incasseert normaal gesproken 3 dagen na deze factuurdatum. Voobeeld: Kies je voor een factuurdatum van de 20e dan zal in de regel de 23e het bedrag van je bankrekening afgeschreven worden. 

Voor je mobiele abonnement kan ik dit aanpassen! Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. En bij opmerkingen de laatste 3 cijfers van het rekening nummer+de geboortedatum? Dan kan ik het voor je aanpassen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂


Graag omzetten naar 19e van de maand zodat het de 22e kan worden ingehouden

 

 

 

*Admin; gegevens in profiel geplaatst

 


Hi @rokiyo, voor je mobiele abonnement is het nu aangepast! Het duurt 1-2 factuurperiodes voordat dit verwerkt is. Ik heb je privégegevens uit het bericht gehaald en toegevoegd aan je profiel. Als je nog andere vragen hebt hoor ik het graag! 


Update: Incassodatum KPN aanpassen

Voorbeeld: Kies je voor een factuurdatum van de 20e dan zal in de regel op de 23e van de maand het bedrag van je bankrekening afgeschreven worden. 

Wijzig hier direct online je factuurdatum


Voorwaarden:

  • Je kunt alleen online je factuurdatum wijzigen

  • De factuurdatum kan 1 keer gewijzigd worden.

  • Voor de wijziging voert je de adresgegevens, laatste 4 cijfers van het rekeningnummer en de datum waarop je de factuur wilt ontvangen in.

  • Incasso vindt 3 werkdagen na de factuurdatum plaats.

  • Het aanpassen van de factuurdatum kan wanneer je internet, tv en (voip) bellen van KPN afneemt. PSTN klant kunnen geen nieuwe factuurdatum kiezen

Â