Skip to main content

Gratis 3 mnd aanbieding verhoging van 100/100 Mbit/s naar 200/200 Mbit/s Glasvezel.

Na deze periode besloten geen gebruik meer te maken van verhoogd internet snelheid.

Dit aangegeven in "Produckt wijzing” Wat schets mijn verbazing bij de factuur van 1 juli zijn toch de kosten van de verhoging weer berekent.

Gisteren alsnog weer opnieuw aangepast,  blijkt toch iedere keer weer na de wijziging weer naar abonnement 200/200Mbit/s  ingevuld te staan.

Svp graag uitleg hoe dit kan ruikt naar……...

Hallo @Adriaan-1. Iets lijkt niet helemaal goed te gaan met het wijzigen van jouw abonnement. Ik zie in het systeem nog steeds 200 Mbit/s staan. Ik zie ook geen wijziging in het systeem. Ik heb geprobeerd om de wijziging vanuit hier door te voeren, maar ik weet niet zeker of het gelukt is. Ik kan dit morgen controleren.


Lijkt me bij KPN toch niet alles optimaal te verlopen. Heb alleen de gratis aanbieding weer willen  annuleren en krijg meteen onderstaande mail, Denise kun je me dit uitleggen. En ik zie nog steeds 200/200 Mbit/s Glasvezel in mijn abonnement staan. Dus het is bij jou ook niet gelukt!

 

Met vr groet,

 

 

Bestelling geplaatst

maandag 12 juli

 

Bestelling

Alles-in-1 Standaard

Internetsnelheid

Download: 100 Mbit/s
Upload: 100 Mbit/s

Extra's

Sneller Internet 100/100
2x ESPN Compleet
Interactieve TV met een TV-ontvanger
Extra TV-ontvanger
Opnemen Pakket
Pluspakket
Vast telefoonnummer (046) 433 58 71
Ziggo Sport Totaal Pakket
KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (12 apparaten)
Spotify Premium

Einddatum contract

13 juli 2022

Pakket wordt ingepakt

 

 

In dit pakket

1x KPN Box V12 F5358

Bezorgadres

****

Apparatuur aansluiten

Aan te sluiten vanaf 13 juli

 

Sluit aan vanaf

13 juli

Adres

****

Met KPN Installatiegarantie sluit je zelf aan. Wij wijzen je de weg. En je kan ook altijd hulp vragen aan onze experts die 7 dagen in de week voor je klaar staan. Liever een monteur? Dit kost eenmalig € 75,00.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


@Adriaan-1 U noteert prive gegevens op een openbaar forum, niet verstandig. Misschien kan @Denise_  dit aanpassen ?


@Adriaan-1 De bestelling lijkt goed doorgekomen te zijn. De e-mail die jij hebt ontvangen, bevestigt dat de bestelling goed is doorgekomen. In de bevestiging staat:

De volgende diensten zijn toegevoegd

- Sneller Internet 100/100

 

De volgende diensten zijn verwijderd

- Sneller Internet 200/200

Dat is dus goed! Ik kan inmiddels ook bevestigen dat ik in het systeem zie staan dat je weer een internetsnelheid van 100 Mbit/s hebt.

Wat ik niet had verwacht, is dat er blijkbaar ook gelijk een nieuw modem toegestuurd wordt. Dit heb ik verder niet specifiek aangegeven. Je krijgt de nieuwe KPN Box 12 toegestuurd, dat is ons nieuwste modem. Wil je deze toch niet gebruiken, dan kan je deze retoursturen en jouw oude modem behouden.