Skip to main content

Ik ben ongetwijfeld de enige die hier last van heeft. Niet dus.…

Ik krijg mijn glasvezel abonnement maar niet omgezet naar Hussel 200.

De 1 ste keer kwam er geen monteur opdagen want ik had zelf het abonnement stop gezet. Toen ik vroeg of men dat mij kon laten zien, bleek het en systeemfout te zijn…

Dit gebeurde na vele telefoontjes. Ik was er klaar mee en heb mijn abonnement opgezegd. Toen werd ik teruggebeld. Wat er toch niet aan de hand was.. Enfin, lang verhaal kort, ik weet in zee met ze een afspraak met monteur ingepland.

Deze kwam niet opdagen. Ik weet bellen. Nee, corona bla bla bla. Maar vandaag zou ik overgezet worden. Je raad het al, niet dus.

Ik weer bellen. Nee, er moet een monteur komen want u heeft een code weet ik veel en dat moet code aansluiting weet ik veel worden. En dan moet er een monteur komen. Huh?

Ik wordt morgen teruggebeld voor een afspraak. Dat is nu 2 dagen geleden en ik heb niets vernomen.

Ik neem het weekend eens even de tijd welke provider ik ga nemen want dat ik nu definitief afscheid neem van deze bizarre club mag helder zijn.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Natuurlijk is dit een drama. Maar waarom kom je dan nu pas hier op het forum.  Als je hier meteen naar toe was gekomen was het al lang geregeld.  De medewerkers zijn hier top! Neem van mij nou aan dat je nooit met een klantenservice moet bellen bij welk bedrijf dan ook. Twitter, Facebook of een forum is veel beter. Alles zwart op wit!

 

 

 

 


Hoi Joep,

Waarom zou ik eerder op dit forum moeten komen? Ik wil het eerst oplossen met de Klantenservice. Die is dat toch voor? Wel zo netjes.


Dit is de klantenservice! Alleen kunnen ook andere forumleden reageren. Een medewerker die dit oppakt is jouw aanspreekpunt. Dat lijkt me in jouw geval echt nodig. Het duurt misschien iets langer maar de medewerker kan zich goed inlezen in jouw probleem en adequaat oplossingen zoeken.


Dat wist ik niet Joep.

Dan wacht ik maar af tot er een medewerker reageert.

Ik hoop voor ze dat dit voor maandag gebeurd want ik ben er helemaal klaar mee.

Goed weekend en bedankt.


Ik snap je helemaal hoor. Het is weekend maar ik ga er voorzichtig vanuit dat ze uiterlijk maandag reageren. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze zich meteen inlezen. De gegevens waar privé bij staat zijn alleen te zien voor de medewerker en jezelf. Jij ook een goed weekend en ik ga het volgen:wink:


Nou klantenservice. Ik ben er klaar voor. Kom maar op met dat langverwacht belletje. Vandaag toch echt contact anders heb  ikmorgen contact op met een opzegging van alle diensten. 


Hi @Ronsrace, welkom op het Forum! Goed dat je ons hebt gevonden. Ik ben direct in jouw aanvraag gedoken en zie inderdaad dat de order in behandeling is bij onze backoffice. Zoals je zelf eerder al benoemd heeft de order inderdaad de status: “Corona”. Deze orders worden opgepakt door de backoffice en zodra alles gereed is zullen zij hier contact over opnemen. De planning hiervoor is alleen voor de backoffice inzichtelijk. Wanneer ze contact opnemen kan ik je dus niet vertellen.

Door de maatregelen tegen Corona die we moeten treffen is het erg druk, waardoor dingen langer duren dan normaal. Wat is zie ik dat je gelukkig wel diensten hebt. Voor nu kan ik je in ieder geval verzekeren dat jouw wijzing nog altijd loopt en dat de backoffice er mee bezig is. Ik moet vooralsnog nog een beroep doen op jouw geduld en je vragen het belletje van de backoffice af te wachten.


Wat is dit nu weer? Veranderen wij zomaar de titel van mijn bericht??

Ik heb het niet 

Wijziging naar Hussel staat op status 'Corona

genoemd! Dat hebben jullie aangepast. En ik heb nergens het woord Corona genoemd.

Schaam jullie diep! 

Dit ga ik aan de grote klok hangen en mijn abonnement zeg ik per direct op.

 


 


Dit was de titel van mijn bericht. Mag niemand dat weten of zo?

Schandalige praktijken om berichten aan te passen!


@Ronsrace Het klopt dat ik de naam van dit topic heb aangepast. Dat komt omdat alle topics openbaar zijn en te vinden op Google. Door de topicnaam aan te passen kunnen andere klanten met hetzelfde probleem dit sneller vinden op Google. In veel gevallen vinden zij op deze manier ook direct het antwoord op hun vraag in één van de gevonden topics. 

Het is niet om een andere intentie aan het bericht te geven of omdat anderen dit niet zouden mogen zien. Sorry als ik je deze indruk heb gegeven. Wanneer je dit fijner vindt zet ik er gerust bij het het een puinhoop is.


Zeg gewoon dat er in Brabant geen monteur komt. Dat communiceren jullie niet. Maar is wel jullie bedrijfspolicy.

Dan was al deze stampij niet nodig geweest. Communicatie, communicatie, communicatie!

 


@Ronsrace Ik begrijp dat het frustrerend is en je graag over wilt naar Hussel. We maken er echter geen geheim van dat wij zuinig zijn op onze monteurs én onze klanten, in alle provincies. Hierdoor worden in bepaalde situaties momenteel geen monteurs aangestuurd. Dit is, net als het sluiten van een groot aantal winkels, een van de maatregelen wegens Corona die KPN treft. Om dit extra aan te stippen hebben wij hier op het Forum er ook dit topic over gemaakt waarin we o.a. het volgende aangeven:

“Heb je een wijziging in je pakket aangevraagd waarbij ook een aanpassing van je aansluitpunt nodig is, dan doen we die voorlopig niet. We nemen in dit geval contact met je op zodra een monteur wel kan. Je abonnement blijft in de tussentijd doorlopen zoals hij is.”


Reageer