Skip to main content

MIJN contract loopt ook af ik heb internet tv en telefonie kan ik dit verlengen dmv kpn hussel inc wifi kastjes ? 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

MIJN contract loopt ook af ik heb internet tv en telefonie kan ik dit verlengen dmv kpn hussel inc wifi kastjes ? 

Hallo @Ross , het is een misverstand om te denken dat je contract afloopt.

Je verplichte jaarcontract loopt af en wordt automatisch omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van 1 maand.

Cadeautjes zijn alléén voor nieuwe klanten die minimaal 6 maanden geen klant van KPN zijn geweest.

 


Oude contract en nieuwe contract zijn 2 verschillende dingen toch ? Ik heb bijvoorbeeld geen hussel dus als ik een hussel neem word dat gezien als nieuwe klant? 

Het zelf de e is als ik van kpn prepaid wat ik ook heb en dan naar sim abbonement gaat of zie ik dat verkeerd ?


Nee hoor u bent pas een nieuwe klant als u 6 maanden geen klant bent geweest.


Krijg ik dan wel korting als bestaande klant ? Of laat kpn mij 100 % betalen omdat ik geen vast klant ben ?


Hallo @Ross , een prepaid klant is geen klant met naw-gegevens, anoniem dus, een post-paid klant is een geregistreerde klant met naw-gegevens.

 


U betaalt gewoon de prijs die er staat. Kortingen worden gelukkig niet gegeven. Want dan moeten prijzen nog meer omhoog.


Krijg ik dan wel korting als bestaande klant ? Of laat kpn mij 100 % betalen omdat ik geen vast klant ben ?

Hallo @Ross , hoe bedoel ‘omdat ik geen vaste klant ben’, je bent toch al een vaste klant van KPN met een abonnement?

Je kunt telefonisch of via de chat altijd overleggen of ze je ergens mee kunnen matsen, niet-geschoten is altijd mis.

Onderhandelen over verlengingsabo's kan niet via het forum omdat moderatoren daarin geen beslissingsbevoegdheid hebben.

Succes.

 


Hoe kan ik iemand bereiken met wel beslissingsbevoegdheden?


Gewoon KPN Klantenservice opbellen en aangeven dat je wil opzeggen. De retentie-afdeling kan je dan plotseling, op magische wijze, toch nog een goede aanbieding doen en korting geven. Als je gewoon als normale, brave klant niks van je laat horen blijf je teveel betalen.

Anders kan je altijd nog echt overstappen en bij Ziggo of een andere aanbieder een flinke korting krijgen. Dan een jaar later stap je weer over naar KPN en krijg je weer de maximale korting (bijvoorbeeld een half jaar lang 50% korting). Enzovoorts.


Hallo @Henny van Hal , als je iemand wilt spreken aangaande cadeautjes  bij ngo's zul je moeten bellen, moderatoren hebben geen  beslissingsbevoegdheid  in dezen.

 


Beste Jan, als ik bel mogen ze ook niks zelf beslissen.


Gewoon KPN Klantenservice opbellen en aangeven dat je wil opzeggen. De retentie-afdeling kan je dan plotseling, op magische wijze, toch nog een goede aanbieding doen en korting geven. Als je gewoon als normale, brave klant niks van je laat horen blijf je teveel betalen.

Anders kan je altijd nog echt overstappen en bij Ziggo of een andere aanbieder een flinke korting krijgen. Dan een jaar later stap je weer over naar KPN en krijg je weer de maximale korting (bijvoorbeeld een half jaar lang 50% korting). Enzovoorts.

Dank je wel. Doe dit liever niet maar zal wel over moeten stappen denk ik.


Dan krijg je gewoon geen korting @Henny van Hal. Het is ook niet gebruikelijk of verplicht. Het enige wat je kan doen is een jaar overstappen naar een andere aanbieder en dan weer terugkeren bij KPN. 
Ik ben juist blij dat er geen korting gegeven wordt, dit zal de prijs voor iedereen onnodig opdrijven. 


En dat is maar goed ook anders wordt er te veel weggegeven en gaan de pfijzen van de abonnementen weer omhoog.


Ik vraag niet om korting ik vraag om goede service en overal internet. En goedkoop is kpn sowieso niet, maar ik betaal graag meer voor goede service😏 maar ik ga niet betalen voor iets wat een ander gratis krijg


Hallo @Henny van Hal,

Maar heb jij de wifi manager al doorlopen en op die manier je wifi verbeterd? Zo'n wifi manager kan beslissen dat je een experia wifi noodzakelijk is en deze krijg je dan in bruikleen opgestuurd. Het is alleen een kwestie van kabels trekken voor de experia wifi. Of deze experia wifi in bruikleen krijgt beslist de wifi manager. 
SuperWiFi zul je niet gratis krijgen, want dit is alleen voor nieuwe klanten die 6 maanden niet aan kpn verbonden zijn geweest. Jaren geleden heb jij ook een mooie welkomstkorting gehad en dat is in deze actie dus niet anders. Helaas. 


Hilarisch dat Chris en Joep denken dat doordat Henny en jarenlang trouwe klanten geen korting krijgen KPN de prijzen niet gaat verhogen. Hallo, misschien het jaarlijkse nieuwsbericht gemist, beide heren?

 

2020 verhoging van 2,6%: https://tweakers.net/nieuws/166816/kpn-verhoogt-per-1-juli-prijzen-van-veel-internetabonnementen-met-2-komma-6-procent.html

2019 verhoging van 1-2,50 euro p/m: https://tweakers.net/nieuws/151040/kpn-verhoogt-prijzen-internetabonnementen-per-1-juni.html

2018 verhoging van 2,50 p/m: https://tweakers.net/nieuws/138019/kpn-verhoogt-prijzen-en-internetsnelheden-per-1-juli.html

2016 verhoging van 2,50 p/m: https://tweakers.net/nieuws/110903/kpn-verhoogt-prijzen-en-komt-met-erotische-zender-in-basispakket.html

 

Ik heb geen zin meer om meer te zoeken, het punt is duidelijk. Maar goed :)


Hallo @Henny van Hal,

Maar heb jij de wifi manager al doorlopen en op die manier je wifi verbeterd? Zo'n wifi manager kan beslissen dat je een experia wifi noodzakelijk is en deze krijg je dan in bruikleen opgestuurd. Het is alleen een kwestie van kabels trekken voor de experia wifi. Of deze experia wifi in bruikleen krijgt beslist de wifi manager. 
SuperWiFi zul je niet gratis krijgen, want dit is alleen voor nieuwe klanten die 6 maanden niet aan kpn verbonden zijn geweest. Jaren geleden heb jij ook een mooie welkomstkorting gehad en dat is in deze actie dus niet anders. Helaas. 

40 jaar geleden had je nog geen acties😀


Hallo @Henny van Hal,

Maar heb jij de wifi manager al doorlopen en op die manier je wifi verbeterd? Zo'n wifi manager kan beslissen dat je een experia wifi noodzakelijk is en deze krijg je dan in bruikleen opgestuurd. Het is alleen een kwestie van kabels trekken voor de experia wifi. Of deze experia wifi in bruikleen krijgt beslist de wifi manager. 
SuperWiFi zul je niet gratis krijgen, want dit is alleen voor nieuwe klanten die 6 maanden niet aan kpn verbonden zijn geweest. Jaren geleden heb jij ook een mooie welkomstkorting gehad en dat is in deze actie dus niet anders. Helaas. 

40 jaar geleden had je nog geen acties😀

Maar in die 40 jaar zal je vast wel eens een paar keer verlengt hebben waarbij je toen wel korting kreeg. Tot ongeveer 2015 was dat namelijk vrij normaal. Ik heb voor 2015 verschillende keren verlengt met korting. Na 2015 is me dat niet meer gelukt. 


Hilarisch dat Chris en Joep denken dat doordat Henny en jarenlang trouwe klanten geen korting krijgen KPN de prijzen niet gaat verhogen. Hallo, misschien het jaarlijkse nieuwsbericht gemist, beide heren?

Ik ben prima op de hoogte, maar dankje voor de heads up. Dit zijn inflatiecorrecties en die worden overal doorgevoerd. 
Als KPN aan iedere klant, ruim 1,3 miljoen gratis superwifipunten van 149 euro gaat geven dan is dit niet te betalen. Dit zal dan aan iedere KPN klant dus worden doorberekend middels een prijsverhoging. De prijzen zijn dus nauwelijks gestegen omdat KPN niet aan de jaarlijkse gift away doet. 
Dit zijn nou eenmaal de actievoorwaarden.
 


Hallo @Henny van Hal,

Maar heb jij de wifi manager al doorlopen en op die manier je wifi verbeterd? Zo'n wifi manager kan beslissen dat je een experia wifi noodzakelijk is en deze krijg je dan in bruikleen opgestuurd. Het is alleen een kwestie van kabels trekken voor de experia wifi. Of deze experia wifi in bruikleen krijgt beslist de wifi manager. 
SuperWiFi zul je niet gratis krijgen, want dit is alleen voor nieuwe klanten die 6 maanden niet aan kpn verbonden zijn geweest. Jaren geleden heb jij ook een mooie welkomstkorting gehad en dat is in deze actie dus niet anders. Helaas. 

40 jaar geleden had je nog geen acties😀

Maar in die 40 jaar zal je vast wel eens een paar keer verlengt hebben waarbij je toen wel korting kreeg. Tot ongeveer 2015 was dat namelijk vrij normaal. Ik heb voor 2015 verschillende keren verlengt met korting. Na 2015 is me dat niet meer gelukt. 

Raar…. bij mij loopt het gewoon door.  Ben ook nooit gebeld hiervoor.


Reageer