Hoi,
We zijn een maand geleden verhuisd naar een appartement waar glasvezel beschikbaar is (alleen is de woning zelf nog niet aangesloten met het appartement). We wachten sindsdien om aangesloten te worden door KPN; op de website van KPN staat er namelijk erg leuk dat een monteur van KPN langskomt zodra je een abonnement hebt gesloten om je aan te sluiten. Elke afspraak met de onderaannemer van de onderaannemer van KPN (noorinfratechniek) wordt op het laatste moment afgezegd of komt de monteur niet opdagen. Op de google reviews zie ik dat dit de ervaring is van de meeste mensen.
Ondertussen blijf ik KPN bellen voor meer informatie, maar krijg ik steeds geen duidelijkheid en word ik doorverbonden naar dezelfde onderaannemer die steeds de afspraken niet nakomt. Ondertussen zitten we al weken zonder wifi en hebben we meerdere dagen vrij genomen van werk voor een monteur die niet is gekomen. KPN geeft ons geen duidelijkheid, en we worden steeds van het kastje naar de muur gestuurd.
Wat kunnen wij nu doen? Doordat glasvezel beschikbaar is in het appartement wordt DSL voor ons lastig, maarja, dan moet KPN eerst zijn afspraken nakomen en ons aansluiten (een simpele monteur sturen dus...).Â
Ik hoor het graag, want het lijkt alsof er geen oplossing is na uren en uren meerdere telefoonnummers (KPN, onderaannemers, onder onder aannemers)Â te hebben gebeld.Â