Skip to main content

Ik reageer hier maar eens op je wordt gek van het gehussel onderling de duidelijkheid wordt er niet beter van alleen maar slechter.

Oude abonnement overstap op hussel links of rechtsom gewoon duurder.

Ben al enige tijd bezig om bestaand abonnement te wijzigen mogelijkheid zeer beperkt of niet.

Wat ik nu heb is alles in 1 instap op de glasvezel.

Zo zag het er eerst eerst uit.

Alles-in-1 Instap €55,40

Pluspakket €9,99

Sneller Internet 100/100 €4,99

Totaal €70,38 per maand

Gratis producten HD tv-ontvanger - gratis -

KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) - €0,00

Vast telefoonnummer - gratis - 0,00

Enige tijd geleden ongeveer 5 maand een mobiel abonnementen afgesloten voor het gezin daar krijg je 5 Euro korting + gratis zender pakket als combivoordeel. in ons geval is dat het pluspakket andere zender pakketten hebben we niet.

Nu ziet het er zo uit per maand.

 

Alles-in-1 Instap €57,01 let op zelfs hoger wegens verhoging abonnement

Pluspakket 9,99 Pluspakket gratis - Compleetvoordeel -9,99

Sneller Internet 100/100 €4,99

totaal €62,00 per maand

Gratis producten HD tv-ontvanger -

Gratis Onderling Bellen -

KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) -

Vast telefoonnummer - 0,00

Enig voordeel het gratis pluspakket totaal voordeel €8,38 hier zit de 5 euro per maand als korting niet in verwerkt maar onder de factuur mobiel. 

Maar nu komt het ik wil  snelheid internet verhogen van 100/100 naar 200/200 of 1000/1000 maar die mogelijkheid kan helemaal niet onder het instap abonnement je bent verplicht om over te stappen naar het hussel thuis abonnement je voordeel verdwijnt althans in mijn geval.

Je gaat nu betalen voor je pluspakket kosten €6,99 je telefoon wat gratis was gaat je €2, per maand kosten totaal €8,99

Maar nu het ander HD ontvanger was gratis nu krijg je in het hussel abonnement het Interactieve TV met 1 tv-ontvanger kosten €10 per maand ander optie niet mogelijk. geen belang bij het interactieve gedeelte opnemen doen we niet etc. maar wel voor betalen ?

Nu neem ik het hussel abonnement als verhoging van het internet naar 200/200 dan kost mij deze verhoging Van het eerder abonnement van €57,01 per maand naar €68,99 een 100/100 naar 200/200 kost mij dat €11,98 per maand meer. 500/500 lijn wordt niet aangeboden wel 1000/1000 maar kan geen berekening doen aangezien die mogelijkheid niet wordt weer gegeven.

Voor een 200/200 lijntje als extra verhoging vind ik duur structureel betaal je extra meer voor door het verplichte gehussel abonnement de eerdere korting op het oude abonnement vervaagd door een samengesteld pakket zonder al die extra poespas rond er om heen.

Neem ik bijv.  Netflix wat buiten KPN omgaat geen dienst van KPN op zich krijg je plots entertainend korting van 5 euro per maand krijg de indruk dat er gesponsord wordt.

Maar al met al er worden slimme constructies opgezet door extra meer te betalen er wordt gestrooid met gehussel kortingen maar als het er op aan komt betaal je gewoon meer.

Gewoon de beste optie bij het oude abonnement blijven dan maar zonder internet verhoging of overstappen naar een andere met snellere verbinding en daar je voordeel mee doen, maar voor bestaande klanten is het geen optie of je moet de vele extra aan meer betalen er voor over hebben,

Voor een extra verhoging meer betalen is daar aan toe maar door deze slimme constructies niet, eigenlijk belachelijk om het zo maar te zeggen.

Ik lees ook in deze topic een nieuw mobiel contract afsluiten, dit wordt dan wel een Hussel-abonnement. pardon wat zijn dat voor gehussel constructies, de hele structuur overzicht en de onduidelijkheid er omheen is weg en alleen maar ingewikkeld op geworden.

Zo dit maar gezegd te hebben en wat ik er van vind. 

Een hele lap tekst neem van aan aan dat het beetje duidelijk overkomt foutje of omschrijving slaan we maar even over 😀

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en losse reactie in ander topic verwijderd om overzicht te bewaren

Update ik heb vier screenshots gemaakt om te vergelijken met Instap abonnement en Hussel abonnement en onderlinge wijziging.

Er is onderhand ergens bij KPN een wijziging doorgevoerd in mijn KPN wat ik eerst niet had aan keuze mogelijkheid  en plots de wonderen zijn e wereld nog niet uit, zelfs een 50/50 en 500/500  als keuze zowel voor instap als hussel abonnement.

Zoals gezegd het pluspakket met als bijkomst het €5,- Entertrainment korting.

In mijn huidig abonnement zit Netflix van €13,99 voorlopig want dat wordt verhoogt naar €16,99 wegens tariefverhoging Netfix.

Ook het Duits pakket zie je wegens kadootje 3 maand gratis in oranje weergegeven de vrouw heeft ook voorkeuren en wensen 😀 en is pas genomen.

 

Mijn huidig abonnement instap zoals het er nu uit 

Met alleen verhoging instap 200/200 gewijzigd dit kon eerst niet ging je automatisch naar het hussel abonnement, ook het internet is gewijzigd staat nu 500Mbit/s en 1 Gig is geschrapt.

Ander wijzing in instap abonnement die ook is doorgevoerd de keuze die je maakt ga je niet automatisch naar het hussel maar blijf je in je oude abonnement zitten.

In mijn KPN is het wat verandert onder bepaalde wijzigingen viel mij op.

Nu vergelijk met het hussel abonnement plots zie je staan het Entertainment korting van €5,-  Netflix wordt €7.99 dat is het basis pakket.

Nu het pluspakket geschrapt uit het instap en wordt €6,99 in het hussel abonnement niet (gratis) meer

Internet staat 50 en 500 Mbit/s die keuze was eerst niet mogelijk. 

Hussel abonnement met internet 200Mbit/s

 

Neem ik geen Netflix via KPN en vink het uit bijv, dan vervalt het Entertainment korting van €5,- 

Voor Netfix betaal ik normaal €13,99 op de totaal per maand moet je de €6,- er weer bij op rekenen in het hussel abonnement dit wordt niet verwerkt, het hussel abonnent gaat uit van het basis Netflix.

Nu kwam de discussie wel of niet gratis pluspakket zoals je ziet in het overzicht blijkt dus toch niet te wezen want anders is het bedrag geen €6,99 maar €0,0 moeten staan toch wel verschil op het totaal bedrag. het instap abonnement pakt toch voordeliger uit.

Heb geprobeerd om het zo duidelijk neer te zetten kost even tijd en gezoek en gehussel heen en weer😀

Mijn combivoordeel met mobiel abonnement pakt in mijn huidige instap abonnement gunstiger uit als je vanuit gaat in de overzichten en geen pluspakket gratis uit het hussel abonnement.

Al zal KPN 10 keer roepen het pluspakket is gratis zolang het niet zichtbaar is of bewijs via mail etc. zal ik niet overstappen naar hussel want terug kun je niet meer .toch wel een punt.

Wat ook opvalt in het hussel overzicht het prijsverschil tussen 500Mbit/s en 1Gig .ja dan is die keuze niet moeilijk lijkt me,  maar de verhouding tussen 200 en 500 Mbit/s  is weer te groot in prijs waarom dit verschil zo groot moet zijn onderling geen idee.

Verder voorlopig even niets aan toe te voegen wat van toepassing kan ziin wacht we af op de reacties die komen gaan.


Hallo @J.E het pluspakket is alléén gratis als je een thuis- en minimaal 1 mobiel abo hebt van KPN.

De entertainmentkorting kun je dan voor een ander programmpakketr gebruiken, zoals bijvoorbeeld. Netflix.

 


Het Pluspakket zal echt gratis zijn.

Zie

 


Hallo @J.E het pluspakket is alléén gratis als je een thuis- en minimaal 1 mobiel abo hebt van KPN.

De entertainmentkorting kun je dan voor een ander programmpakketr gebruiken, zoals bijvoorbeeld. Netflix.

 

Lezen is ook een kunst heb al meerdere keren aangegeven dat er mobiele KPN abonnementen zijn zelfs 4 stuks.


Het Pluspakket zal echt gratis zijn.

Zie

 

Het pluspakket is niet gratis kijk mijn overzichten maar eens goed na, het  combineer en krijg meer zoal die entertaiment korting krijg je als je een extra zender pakket er bij neemt zoals espn of je neemt Netflix  via KPN etc. al eerder aangeven heb je dat niet je neemt alleen het pluspakket vervalt de €5,- entertaiment voordeel. alle combinaties wat mogelijk was heb ik uitgevoerd met verschillende pakketten met wel of niet nemen uitslag werd er niet anders van.

Je blijft zeggen het plus pakket zal echt gratis zijn terwijl het bewijs in de overzichten niet het geval is.

Er zijn vier mobiele abonnementen  in ons gezin bij het instap abonnement is het pluspakket gratis wordt ook duidelijk weer gegeven.

Maar ga ik over op het hussel abonnement is het niet gratis kijk maar eens goed wat is doorgestreept onder het hussel abonnement staat €9,99 pluspakket doorgestreept en komt in het nieuwe overzicht pluspakket €6,99 te staan bewijs zegt mij meer dan woorden.

Dat ik hier flink op inhamer en reageer is dat nergens zwart op wit staat dat het pluspakket gratis is en heb het over specifiek mijn geval zelfs KPN moderator geeft geen reactie tot nu toe.


Het pluspakket is niet gratis kijk mijn overzichten maar eens goed na, het  combineer en krijg meer zoal die entertaiment korting krijg je als je een extra zender pakket er bij neemt zoals espn of je neemt Netflix  via KPN etc. al eerder aangeven heb je dat niet je neemt alleen het pluspakket vervalt de €5,- entertaiment voordeel. alle combinaties wat mogelijk was heb ik uitgevoerd met verschillende pakketten met wel of niet nemen uitslag werd er niet anders van.

Je blijft zeggen het plus pakket zal echt gratis zijn terwijl het bewijs in de overzichten niet het geval is.

Hoe vaak moet ik het nog zeggen, het Pluspakket is sinds 1 november 2021 WEL gratis als je ook een mobiel abonnement van KPN hebt.

En als je ook ESPN, Film1, Spotify of Netflix via KPN hebt dan krijg je daarnaast nog eens €5,- Hussel entertainmentvoordel.

Je krijgt dus in het totaal €11,99 korting op je Internet en TV abonnement en €2,50 tot €7,50 per mobiel abonnement.


Het pluspakket is niet gratis kijk mijn overzichten maar eens goed na, het  combineer en krijg meer zoal die entertaiment korting krijg je als je een extra zender pakket er bij neemt zoals espn of je neemt Netflix  via KPN etc. al eerder aangeven heb je dat niet je neemt alleen het pluspakket vervalt de €5,- entertaiment voordeel. alle combinaties wat mogelijk was heb ik uitgevoerd met verschillende pakketten met wel of niet nemen uitslag werd er niet anders van.

Je blijft zeggen het plus pakket zal echt gratis zijn terwijl het bewijs in de overzichten niet het geval is.

Hoe vaak moet ik het nog zeggen, het Pluspakket is sinds 1 november 2021 WEL gratis als je ook een mobiel abonnement van KPN hebt.

En als je ook ESPN, Film1, Spotify of Netflix via KPN hebt dan krijg je daarnaast nog eens €5,- Hussel entertainmentvoordel.

Je krijgt dus in het totaal €11,99 korting op je Internet en TV abonnement en €2,50 tot €7,50 per mobiel abonnement.

Je maakt het nog gekker zelfs een bedrag van €7,50 hier ook 1 KPN onbeperkt data en bellen + telefoon abonnement en 3 sim only onberpt bellen nu €5,- korting op factuur vraag mij af  of ik €2,50 euro korting extra korting krijg maar goed schijnbaar is het allemaal niet bij mij op van toepassing nieuwe klanten? waarschijnlijk of bestaande die nog niet hebben gecombineerd met mobiel abonnement? 

Bovenstaande actie zoals je weergeeft is niet van toepassing bij mij anders had het vermeld moeten staan en zichtbaar in mijn overzichten dat is niet het geval.

Geef mij eens uitleg aan mijn overzichten wat niet klopt en wel klopt tegenover de bovenstaande actie.

Via mijn KPN kan ik alleen wijzigingen doorvoeren van bestaand naar hussel abonnement en weet ik wat allemaal niet, op andere andere mogelijkheid  om het te veranderen kan niet doe je het wel wordt je automatisch weer doorverwezen naar mijn KPN.

 

Weet wel dat er op moment weer een puinhoop is en was bij KPN er gaat weer iets goed  mis de zoveelste in mijn hele traject. betrekking op de mobiele abonnementen de laatste kruimel door veel problemen moest nog gedaan worden nummerpotering da activering heeft niet plaats gevonden op datum ook in de Chat box gezeten konden niet helpen of geen gegevens bekend zelfde riedeltje om gek van te worden dat wordt maandag weer bellen over het probleem. 

Zo dit mag ook wel gezegd worden.

 

Maar alles bij elkaar het gehussel maakt het mij niet duidelijk grootste probleem je kunt niet terug naar oude abonnement als je de overstap nu eenmaal hebt gezet, dat je achteraf toch een teleurstelling blijkt te zijn door de onduidelijkheid rond het hele gebeuren en de puinhoop die kan ontstaan door er weer achter aan moet hobbelen als er iets niet klopt.


Je maakt het nog gekker zelfs een bedrag van €7,50 hier ook 1 KPN onbeperkt data en bellen + telefoon abonnement en 3 sim only onberpt bellen nu €5,- korting op factuur vraag mij af  of ik €2,50 euro korting extra korting krijg maar goed schijnbaar is het allemaal niet bij mij op van toepassing nieuwe klanten? waarschijnlijk of bestaande die nog niet hebben gecombineerd met mobiel abonnement? 

Bovenstaande actie zoals je weergeeft is niet van toepassing bij mij anders had het vermeld moeten staan en zichtbaar in mijn overzichten dat is niet het geval.

Dan heb je het hussel voordeel dus al op jouw mobiele abonnementen en wijzigt er daar dus niets.

 

Maar alles bij elkaar het gehussel maakt het mij niet duidelijk grootste probleem je kunt niet terug naar oude abonnement als je de overstap nu eenmaal hebt gezet, dat je achteraf toch een teleurstelling blijkt te zijn door de onduidelijkheid rond het hele gebeuren en de puinhoop die kan ontstaan door er weer achter aan moet hobbelen als er iets niet klopt.

Het enige dat je moet doen is jouw huidige instap contract qua prijs vergelijken met het Hussel Internet en TV contract wetende dat het Pluspakket gratis zal zijn en je €5,- Husselentertainment voordeel zult krijgen op ESPN, Film1, Spotify of Netflix.

Dat kan toch niet echt moeilijk zijn.


Je maakt het nog gekker zelfs een bedrag van €7,50 hier ook 1 KPN onbeperkt data en bellen + telefoon abonnement en 3 sim only onberpt bellen nu €5,- korting op factuur vraag mij af  of ik €2,50 euro korting extra korting krijg maar goed schijnbaar is het allemaal niet bij mij op van toepassing nieuwe klanten? waarschijnlijk of bestaande die nog niet hebben gecombineerd met mobiel abonnement? 

Bovenstaande actie zoals je weergeeft is niet van toepassing bij mij anders had het vermeld moeten staan en zichtbaar in mijn overzichten dat is niet het geval.

Dan heb je het hussel voordeel dus al op jouw mobiele abonnementen en wijzigt er daar dus niets.

 

Maar alles bij elkaar het gehussel maakt het mij niet duidelijk grootste probleem je kunt niet terug naar oude abonnement als je de overstap nu eenmaal hebt gezet, dat je achteraf toch een teleurstelling blijkt te zijn door de onduidelijkheid rond het hele gebeuren en de puinhoop die kan ontstaan door er weer achter aan moet hobbelen als er iets niet klopt.

Het enige dat je moet doen is jouw huidige instap contract qua prijs vergelijken met het Hussel Internet en TV contract wetende dat het Pluspakket gratis zal zijn en je €5,- Husselentertainment voordeel zult krijgen op ESPN, Film1, Spotify of Netflix.

Dat kan toch niet echt moeilijk zijn.

Nee dat is ook niet moeilijk die vergelijkingen die je gaf heb ik al gedaan de uitkomst is dat mijn instap abonnement voordeliger uit bent links of rechtsom je praat niet over een € 10,- verschil maar enkele Euros.

De toevoeging extra espn spotify film 1 etc, daar ga ik niet extra meer voor betalen ook geen belang in die extra pakketten, Netflix is een ander geval dat kan blijven bestaan en het plus pakket meer niet. welke kortingen er ook op worden gegeven .

Simpel gezegd mijn abonnement moet uit tv plus Netflix internet 100Gbit/s of verhoging naar 200Mbit/s of zelfs 1Gig en vaste telefoon als ik deze combinatie hanteer tussen huidigen hussel ben ik voordeliger uit met met instap abonnement

Vergeet niet je moet €6.- bij optellen op je hussel abonnement wegens Netflix van wat ik nu heb €13,99 dat is weer in mindering gebracht op het hussel zie overzicht, het pluspakket staat nogmaals €6,99  je krijgt €5,- korting entertaiment wegens  keuze Netflix dan pak je de internet snelheid naar keuze +€2,- vaste telefoon bedragen optellen totaal en vergelijken met mijn instap abonnement overzicht geeft een goed beeld anders zal ik wel 10 afbeelden moeten neer zetten specifiek op elk onderdeel onderling aan vergelijking lijkt me ook niet de bedoeling. dan wordt de verwarring nog groter.

 

Dan het verhaal met mobiele abonnementen €7,50 heb nu €5,- korting verschil €2,50 ondanks wat de voorwaarden zijn daar voldoe ik aan de vraag krijg ik €250 korting extra op mijn mobiel factuur dat is het euvel door het onzichtbare heb ook geen mail gekregen van KPN betreft deze actie kom je pas tegen als je op deze forum terecht komt en nog loopt waarschijnlijk.

KPN medewerker heeft ook niet niet gereageerd op mijn meldingen wat wel en niet het geval is en duidelijkheid over rond dit gebeuren er staat nog een vraag melding in de forum  wat betrekking heeft in korte omschrijving ook geen reactie  vanuit KPN, kan zijn dat ze het zelf niet helemaal meer weten.

Maar wacht gewoon maar af zie het wel ook geen haast, maar wel duidelijkheid daar gaat het mij om wel of niet het geval. zolang die zekerheid er niet is heeft het voor mij geen zin om over te stappen ondanks de aankondigingen meer kan ik ook niet doen.

 Ja kan nog  naar KPN bellen van hoe zit het nou werkelijk, je weet zo langzamerhand op voorhand wel hoe het daar aan toe gaat dat schiet helemaal niet op. die ervaring is al ondervonden.


Nee dat is ook niet moeilijk die vergelijkingen die je gaf heb ik al gedaan de uitkomst is dat mijn instap abonnement voordeliger uit bent links of rechtsom je praat niet over een € 10,- verschil maar enkele Euros.

Vreemd want jouw huidige abonnement kost €75,99...

...terwijl precies hetzelfde abonnement als Hussel Internet en TV €74,48 kost…

...en ik de prijsstijging voor Netflix van €2,- (€13,99 naar €15,99) al meegenomen heb.

Je bent dus feitelijk €3,51 goedkoper uit met Hussel internet en TV.


Nee dat is ook niet moeilijk die vergelijkingen die je gaf heb ik al gedaan de uitkomst is dat mijn instap abonnement voordeliger uit bent links of rechtsom je praat niet over een € 10,- verschil maar enkele Euros.

Vreemd want jouw huidige abonnement kost €75,99...

...terwijl precies hetzelfde abonnement als Hussel Internet en TV €74,48 kost…

...en ik de prijsstijging voor Netflix van €2,- (€13,99 naar €15,99) al meegenomen heb.

Je bent dus feitelijk €3,51 goedkoper uit met Hussel internet en TV.

Duidelijke overzicht😀 maar je vergeet de €6,99 voor het pluspakket staat bij jou in mindering €0,0

In mijn hussel overzicht staat het er niet vermeld, dat maakt het verschil.

Weet niet waar je de berekening precies heb gedaan in je overzicht maar in mijn KPN ziet het er toch wel anders uit in vergelijk als voorbeeld (opbouw)


Duidelijke overzicht😀 maar je vergeet de €6,99 voor het pluspakket staat bij jou in mindering €0,0

In mijn hussel overzicht staat het er niet vermeld, dat maakt het verschil.

Weet niet waar je de berekening precies heb gedaan in je overzicht maar in mijn KPN ziet het er toch wel anders uit in vergelijk als voorbeeld (opbouw)

Hoe vaak moet ik het nog zeggen, ook voor jou zal het Pluspakket GRATIS zijn, je hebt immers ook een mobiel abonnement van KPN.

 


Rustig mensen. Het word gewoon nog niet goed weergegeven in MijnKPN. Ik lees in meeer topics dat men daar vragen over heeft. Het klopt nog niet in MijnKPN. 


Rustig mensen. Het word gewoon nog niet goed weergegeven in MijnKPN. Ik lees in meeer topics dat men daar vragen over heeft. Het klopt nog niet in MijnKPN. 

Kan KPN beter eerst voor zorgen dat mijn KPN op order heeft voor dat de Hussel voordeel wordt gepresenteerd nu krijg je de verwarring welles nietes en discussies.

Sinds de invoering van het hussel abonnementen is het al een puinhoop geworden de reviews en forums kun je er op na lezen.


Heb eens een nieuwe berekening gemaakt zoals in de afbeelding op kpn.com postcode en huisnummer daar staat dat het pluspakket wel gratis is gekozen voor 1000Mbit/s totaal €78,49

Wat ik nu heb met mijn instap abonnement met 100Mbit/s  betaal ik €75,99 per maand met Netflix huidig tarief €13,99 tel ik €2,- bij op nieuw tarief €15,99 dit is al verwerkt in boven staand overzicht.

kom ik op mijn huidig abonnement op €77,99 per maand uit.

In verhouding kost mij 1000Mbit/s €1.50 per maand meer nou dat is zeker te doen en te overwegen, met in het achterhoofd €7,50 korting op de factuur mobiel samengevat het levert mij een besparing op van €1,- per maand op en ook nog 1000Mbit/s Er staat ook nog gratis X box vermeld in overzicht of dat zo is geen idee of daar ook op toepassing is voor mij laat ik in het midden.

Als ik de zelfde berekeningen maakt in Mijn KPN zoals bovenstaand afbeelding dan komen er hele andere bedragen uit en niet vergelijkbaar.

Ander punt de bestel knop leuke berekening maar als je niet kunt bestellen houd het op, daar staat in donker grijs naar tv die werkt niet keuze kun je ook niet maken zodra je een keuze maakt welke netflex abonnement je neemt krijgt je grijze vlak de bestelknop verdwijnt ander mogelijkheid is er niet heb verschillende combinaties gebruikt ook de keuze ontdek  jouw korting bovenstaand in het overzicht op verschillende manieren geen resultaat ook cookies verwijderd geen resultaat krijg de indruk dat het niet mogelijk om te bestellen, kan aan postcode huisnummer liggen de blokkade invullen wel mogelijk maar niet bestellen wegens er is al een abonnement op dat adres voor internet en mobiel aanwezig.

Kan ook zijn dat aan de kant van KPN ergens een euvel zit of tijdelijk stop wie weet mag het zeggen.

Zoals het overzicht ziet het er gunstig uit in vergelijk wat ik nu heb maar ja nu komt de vraag is het mogelijk of niet met het maand tarief in de afbeelding.

 


Ik zou alleen nooit voor 1000Mbps gaan want je zult, met tot aan zekerheid grenzende waarschijnlijk, die bandbreedte nooit nodig hebben. Alleen als het huishouden bestaat uit meerdere fanatieke gamers is het zinvol om aan bandbreedtes boven de 200Mbps te denken.

Het is jammer dat men met een Experia/KPN Box geen inzage heeft in de werkelijk verbruikte bandbreedte maar ik weet bijna zeker dat ook bij jou de 100Mbps niet of nauwelijks gehaald wordt.

Zelf heb ik ons 500Mbps glasvezelabonnement een aantal jaar geleden teruggezet naar 200Mbps nadat ik met mijn EdgeRouter wel gedetailleerde inzage had in ons verbruik.

 

Je moet als bestaande klant jouw abonnement in MijnKPN aanpassen.

Het prijsoverzicht zal precies hetzelfde zijn behalve het feit dat het Pluspakket nog voor €6,99 aangeslagen zal worden terwijl die uiteindelijk gratis zal zijn.


Ander punt de bestel knop leuke berekening maar als je niet kunt bestellen houd het op, daar staat in donker grijs naar tv die werkt niet keuze kun je ook niet maken

Dat komt omdat je aangeeft al internet/tv te hebben in de webshop. De webshop is bedoeld voor nieuwe abonnementen, niet voor het wijzigen.


Je gaat helemaal niet zoveel meer betalen met Hussel t.o.v. Alles in 1. Soms zelfs wat minder.

Er staat ook nog gratis X box vermeld in overzicht

Die is voor nieuwe klanten en die link via kpn.com is ook voor nieuwe klanten (je dient dan een half jaar geen vaste diensten van kpn gehad te hebben). Bestaande klanten die hun abonnement wijzigen krijgen dat helaas niet.

→ Als bestaande klant je abo aanpassen kan via MijnKPN of via de tel. KS.

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden

Zo bespaar je nog wat op je nieuwe abonnement. Verhogen naar 1 Gb/s kan dan altijd nog!

wjb schreef: Ik zou alleen nooit voor 1000Mbps gaan want je zult, met tot aan zekerheid grenzende waarschijnlijk, die bandbreedte nooit nodig hebben. Alleen als het huishouden bestaat uit meerdere fanatieke gamers is het zinvol om aan bandbreedtes boven de 200Mbps te denken.


Ander punt de bestel knop leuke berekening maar als je niet kunt bestellen houd het op, daar staat in donker grijs naar tv die werkt niet keuze kun je ook niet maken

Dat komt omdat je aangeeft al internet/tv te hebben in de webshop. De webshop is bedoeld voor nieuwe abonnementen, niet voor het wijzigen.

Oke  dank voor de beantwoording  maar het tarief per maand zal toch het zelfde moeten zijn per maand daarin wordt pluspakket wel gratis weergegeven, in mijn kpn niet daar ontstond ook de discussie welles nietes  heb nu ook gratis plus pakket maar vervalt in het hussel abonnement en wordt €6,99 als ik een wijziging doorvoer, vraag mij af of het plus pakket wel gratis voor bestaande klanten is terwijl het in november is ingegaan,

Maar zoals @wjb aangaf in mijn KPN kom ik niet uit op dat bedrag van het overzicht en kom zelfs hoger uit, het gaat mij niet specifiek om de 1000Mbit/s gaf het aan als vergelijk van wat ik nu betaal per maand.

Het voordeel combineer jouw voordeel is toch ook voor bestaande abonnees  als je een wijziging door voert in mijn KPN als je overgaat op hussel abonnement of zie ik het verkeerd buiten het kadootje dat kan voor nieuwe klanten gelden met nieuwe abonnement staat ook in de voorwaarden ergens.

De €25 activering betaal je ook als bestaande klant als je tv en mobiel die ja al hebt ook wat wordt weergegeven in mijn KPN.

Algeheel is KPN rond dit gebeuren helemaal niet duidelijk in het zit raar door elkaar gehusseld.

 


Je gaat helemaal niet zoveel meer betalen met Hussel t.o.v. Alles in 1. Soms zelfs wat minder.

Niet soms maar vrijwel altijd. Alleen als je ESPN hebt en geen interesse in het Pluspakket val je onder de "soms".


Maar zoals @wjb aangaf in mijn KPN kom ik niet uit op dat bedrag van het overzicht en kom zelfs hoger uit, ...

Als het goed is komt die prijs daar €6,99 hoger uit, klopt dat?

Plaats daar dan eens een screenshot van.


Oke  dank voor de beantwoording  maar het tarief per maand zal toch het zelfde moeten zijn per maand daarin wordt pluspakket wel gratis weergegeven, in mijn kpn niet daar ontstond ook de discussie welles nietes  heb nu ook gratis plus pakket maar vervalt in het hussel abonnement en wordt €6,99 als ik een wijziging doorvoer, vraag mij af of het plus pakket wel gratis voor bestaande klanten is terwijl het in november is ingegaan,

Het Pluspakket is gratis voor alle klanten die KPN Hussel thuis incl tv met een mobiel abonnement van KPN combineren. De 5 euro entertainmentkorting kun je dan ook nog gebruiken. Ik snap eerlijk gezegd de discussie niet helemaal, meermaals is aangegeven dat het nog niet klopt in de weergave van MijnKPN. 

 

Maar zoals @wjb aangaf in mijn KPN kom ik niet uit op dat bedrag van het overzicht en kom zelfs hoger uit, het gaat mij niet specifiek om de 1000Mbit/s gaf het aan als vergelijk van wat ik nu betaal per maand.

En dat heeft dus waarschijnlijk met dat Pluspakket te maken..

 

Het voordeel combineer jouw voordeel is toch ook voor bestaande abonnees  als je een wijziging door voert in mijn KPN als je overgaat op hussel abonnement of zie ik het verkeerd buiten het kadootje dat kan voor nieuwe klanten gelden met nieuwe abonnement staat ook in de voorwaarden ergens.

 Het ‘cadeautje’ is enkel voor nieuwe klanten, niet voor klanten die hun abonnement omzetten naar de Hussel.

De €25 activering betaal je ook als bestaande klant als je tv en mobiel die ja al hebt ook wat wordt weergegeven in mijn KPN.

Nee, die betaal je niet. Die 25 euro activatiekosten zijn namelijk kosten die je enkel betaald bij een nieuwe aansluiting. De ‘overstap’ naar de Hussel is enkel een administratieve wijziging. Ik ben zelf eerder dit jaar van ‘Internet en TV’ overgegaan naar de Hussel en dat was een wijziging die met een paar dagen verwerkt was. Hier ben ik niet extra voor gaan betalen.

 

Algeheel is KPN rond dit gebeuren helemaal niet duidelijk in het zit raar door elkaar gehusseld.

Daar zijn de meningen dan over verdeeld. Ik vind persoonlijk alles duidelijk gecommuniceerd omtrent de voordelen die je krijgt bij het combineren van thuis en mobiel, namelijk tussen de €2.50 en €7.50 euro korting op het maandbedrag van het mobiele abonnement zo lang de abonnementen gecombineerd worden en €5 euro korting op een entertainmentpakket naar keuze. Indien ook TV wordt afgenomen krijg je het Pluspakket gratis. Zodra je KPN Compleet en KPN Hussel gaat combineren dan ligt het aan het type abonnement. Heb je een abonnementsvorm uit de tijd van KPN Compleet dan krijg je hier Compleet-voordelen op, heb je een abonnement uit de tijd van de Hussel dan krijg je Husselvoordelen. Zo kan het dus voorkomen dat je op het thuisabonnement KPN Compleet voordelen krijgt en op mobiel de Husselvoordelen, of vice versa.


Je gaat helemaal niet zoveel meer betalen met Hussel t.o.v. Alles in 1. Soms zelfs wat minder.

Er staat ook nog gratis X box vermeld in overzicht

Die is voor nieuwe klanten en die link via kpn.com is ook voor nieuwe klanten (je dient dan een half jaar geen vaste diensten van kpn gehad te hebben). Bestaande klanten die hun abonnement wijzigen krijgen dat helaas niet.

→ Als bestaande klant je abo aanpassen kan via MijnKPN of via de tel. KS.

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden

Zo bespaar je nog wat op je nieuwe abonnement. Verhogen naar 1 Gb/s kan dan altijd nog!

wjb schreef: Ik zou alleen nooit voor 1000Mbps gaan want je zult, met tot aan zekerheid grenzende waarschijnlijk, die bandbreedte nooit nodig hebben. Alleen als het huishouden bestaat uit meerdere fanatieke gamers is het zinvol om aan bandbreedtes boven de 200Mbps te denken.

Maar nu het verhaal van gratis plus pakket is dat alleen voor nieuwe klanten of ook voor bestaande klanten met oud abonnement die wijzigen naar het hussel abonnement in mijn KPN terwijl je die ik nu ook gratis hebt wegens combinatie voordeel mobiel en de €5,- korting factuur, want in het hussel abonnement vervalt jou gratis pluspakket en gaat €6,99 kosten.

In mijn overzicht dat geld dan voor nieuwe klanten gratis pluspakket en korting €7.50 mobiel factuur.

De €5,- extra korting entertainend dat geld zowel voor bestaande als nieuwe klanten.

Heb ik het correct zoals ik het formuleerde.


Maar nu het verhaal van gratis plus pakket is dat alleen voor nieuwe klanten of ook voor bestaande klanten met oud abonnement die wijzigen naar het hussel abonnement

Jammer dat het nog niet duidelijk is. Maar, zodra je Hussel Internet met iTV hebt én 1 of meer mobiele kpn abonnementen, wat je dus hebt, krijg je het pluspakket erbij zonder extra kosten.

Dus Ja. Als jij nu thuis naar Hussel hebt krijg je het pluspakket er helemaal gratis bij.

En je weet dat het pluspakket via het menu ook een groot aantal films, series en documentaires bevat die je on demand kan kijken?

En JA. Als je bij Hussel internet + TV ESPN, Spotify OF Netlfix (via kpn) hebt of neemt krijg je op één van deze 5 euro korting.

Het zijn voordelen voor bestaande én nieuwe klanten.

korting tot €7.50 mobiel factuur.

Dat is alleen op een mobiel Hussel abonnement met onbeperkt data. Zijn 1 of meer van je 4 mobiele abo's al Hussel?
De wat lagere Hussel mobiel abo's krijgen 5 euro korting. En de allerlaagste 2,50.


Maar nu het verhaal van gratis plus pakket is dat alleen voor nieuwe klanten of ook voor bestaande klanten met oud abonnement die wijzigen naar het hussel abonnement in mijn KPN terwijl je die ik nu ook gratis hebt wegens combinatie voordeel mobiel en de €5,- korting factuur, want in het hussel abonnement vervalt jou gratis pluspakket en gaat €6,99 kosten.

Dat gratis Pluspakket is voor alle abonnees die ook een mobiel abonnement van KPN hebben. Het is je nu al een paar keer verteld dat de weergave in MijnKPN niwt juist is maar geloof me, dat Pluspakket is echt gratis sinds 1 november 2021 en die €5,- entertainmentvoordeel zal je ook gewoon nog krijgen als korting op jouw Netflix abonnement.

En nu houd ik er ook mee op want ondertussen is het je vaak genoeg verteld.