Skip to main content

Ben het wel onderhand beu. Gisteren twee keer gebeld Door een callcenter van jullie om proberen iets te verkopen aan mij. Situatie uitgelegd. Wordt ik vanmorgen wederom gebeld. Door nummer: 020-2143654. Ik ben het kotsbeu. Kappen met die telefoontjes

Hallo @Marjonneke1968 Je kunt je aanmelden voor het bel-me-niet-register. Dan zou het klaar moeten zijn. Als je desondanks toch nog gebeld (dat kan als je in het verleden zaken met een bedrijf hebt gedaan) wordt kun je je beroepen op het Recht van Verzet. Dan wordt je zeker niet meer gebeld. 


@Kpn Ten eerste heb ik me al jaren geleden aangemeld bij bel me niet register en ten tweede heb ik duidelijk vermeld dat ik gebruik maak van het recht van verzet. De jongeman bleef maar doordrammen. En ten derde is het aan jullie om na de eerste keer van de 5 keer in anderhalve week dat ik gebeld ben een melding in het systeem te zetten. En ten vierde: ik heb duidelijk gezegd dat ik gebruik maak van het recht van verzet waarop de jongeman maar bleef doordrammen. Dat is verboden. Ik ben heel dat KPN kotsbeu en zal ook zeker mijn mening op social media laten horen en de rechtsbijstand zal ook ingelicht worden omdat jullie de onschuld spelen en de bal bij mij neer leggen met altijd hetzelfde verhaal. Aanmelden bij bel me niet register > wat geen ene flikker uitmaakt en gebruik maken van het recht van verzet > heeft bij jullie ook geen nut, gaan gewoon door met schooien. Ja schooien dat is het. Op pleuren en bel me niet meer. Ben jullie kotsbeu. Je hoort nog van mijn juriste want ik heb het gesprek opgenomen waarin ik 3 keer heb gezegd: ik maak gebruik van het recht van verzet.


Hallo @Marjonneke1968 Je kunt je aanmelden voor het bel-me-niet-register. Dan zou het klaar moeten zijn. Als je desondanks toch nog gebeld (dat kan als je in het verleden zaken met een bedrijf hebt gedaan) wordt kun je je beroepen op het Recht van Verzet. Dan wordt je zeker niet meer gebeld. 

Duh?????????


Hallo @Marjonneke1968 Je kunt je aanmelden voor het bel-me-niet-register. Dan zou het klaar moeten zijn. Als je desondanks toch nog gebeld (dat kan als je in het verleden zaken met een bedrijf hebt gedaan) wordt kun je je beroepen op het Recht van Verzet. Dan wordt je zeker niet meer gebeld. 

Duh?????????

Als ik duidelijk aan geef dat ik gebruik maak van het recht van verzet en jullie medewerkers gaan gewoon door en een dag later weer en een dag later weer. Wie is er hier fout?? Ik niet. Als ik nog 1 keer wordt lastig gevallen dien ik een officiële waarschuwing bij ACM Consuwijzer in en zal hun dan ook de opnames sturen van afgelopen gesprekken. Doordrammen dat is het enigste wat ze doen. 

 

En dan nog iets. Ik heb in het verleden geen zaken gedaan met KPN. Ik heb mobiele telefonie bij jullie en dan nog bellen ze om me hetzelfde product te verkopen. Jullie hebben je administratie niet op orde. En dan ook nog het oude adres waar ik al twee jaar niet meer woon gebruiken in het gesprek. Als jullie je administratie goed naleven zien jullie dat er wordt gebeld naar een nummer wat bij jullie geregistreerd staat en zien jullie ook dat ik daar niet meer woonachtig ben hahahahahaha. Echt een lachertje zeg.


Dit lezende vraag ik me af, is het wel echt kpn die je belt, of in opdracht van en een beetje te veel resultaatgericht of iemand die zich voordoet als iets van kpn. Er zijn regelmatig van dit soort meldingen hier.

Het nummer wat je noemt is niet bij kpn :

https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/telecommunicatie/telefoonnummers/nummers-doorzoeken/resultaat?query=020-2143654&bestemming=&status=&reeks=&relatie=&datum=&nrvrij=0&nrnummerstatus=Toegekend&nrnummervan=020-2143000&nrnummertm=020-2143999&nrbestemming=geografische%20nummers


Dit lezende vraag ik me af, is het wel echt kpn die je belt, of in opdracht van en een beetje te veel resultaatgericht of iemand die zich voordoet als iets van kpn. Er zijn regelmatig van dit soort meldingen hier.

Het nummer wat je noemt is niet bij kpn :

https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/telecommunicatie/telefoonnummers/nummers-doorzoeken/resultaat?query=020-2143654&bestemming=&status=&reeks=&relatie=&datum=&nrvrij=0&nrnummerstatus=Toegekend&nrnummervan=020-2143000&nrnummertm=020-2143999&nrbestemming=geografische%20nummers

Zou ik ook zeggen. Hahaha ja echt dit slaat echt de plank mis. 

Geloofwaardig. Nee!!! Ik ben echt klaar met jullie.

 

Dit is een callcenter wat in opdracht voor jullie werkt. En als jullie een callcenter inschakelen is het nooit een nummer van KPN zelf.


Je kan bv zeggen: “ik zal mijn man even roepen”, vervolgens ga je door waar je mee bezig was en als je na een half uur weer even luistert heeft hij waarschijnlijk opgehangen.…….:grin:

 


@ Marjonneke, ik ben maar een meelezer hier, zoals er wel meer zijn op dit forum, in dit draadje is alleen Bart, de 1e reactie, een kpn-er.


@ Marjonneke, ik ben maar een meelezer hier, zoals er wel meer zijn op dit forum, in dit draadje is alleen Bart, de 1e reactie, een kpn-er.

Oh dat was me ontgaan. Sorry Kees


Je kan bv zeggen: “ik zal mijn man even roepen”, vervolgens ga je door waar je mee bezig was en als je na een half uur weer even luistert heeft hij waarschijnlijk opgehangen.…….:grin:

 

hahaha