Skip to main content

Hoi,

 

Hoe kan ik WPS uitzetten op de Experia box V10.

Ik wil mijn electrische auto toegang geven tot het netwerk, maar omdat WPS actief is, kan ik de auto niet toevoegen, Is een beveiliging in de software van de auto.

 

 

 

Misschien heb je iets aan onderstaande tekst over WPS @Ronald02 

Knoppen

WPS / Wifi

Hiermee kun je apparaten verbinden met de wifi zonder het wachtwoord te hoeven ingeven. Druk 2 seconden op de WPS knop aan de zijkant. Je hebt dan twee minuten de tijd om je apparaat via WPS te verbinden.

Deze zelfde knop is ook te gebruiken om de wifi aan of uit te zetten. Druk hem daarvoor 10 seconden in. Het wifilampje gaat dan aan of uit om aan te geven dat het gelukt is. 


Dat is mij bekend, maar ik wil het in het menu/software uitzetten. Vraag me af of dit mogelijk is met dit modem.


Als het met een knop aan de buitenzijde kan, kan het ook met de software binnenin het modem @Ronald02 , maar heeft hetzelfde effect.

 


Ik zie het nergens staan. Dus ik vrees dat da niet kan.


Als het met een knop aan de buitenzijde kan, kan het ook met de software binnenin het modem @Ronald02 , maar heeft hetzelfde effect.

Nee, dat heeft niet hetzelfde effect. Uitzetten in de webinterface moet tot doel hebben dat de WPS knop op de box niet meer werkt. 


Als het met een knop aan de buitenzijde kan, kan het ook met de software binnenin het modem @Ronald02 , maar heeft hetzelfde effect.

Nee, dat heeft niet hetzelfde effect. Uitzetten in de webinterface moet tot doel hebben dat de WPS knop op de box niet meer werkt. 

Da's ook weer waar @Nick83 , niet zo gauw aan gedacht.


Hoi @Ronald02, welkom. Je kunt WPS uitschakelen op de Experia Box V10 als je de nieuwste software hebt. Op dit moment is dat KPN Software V10.C.2.24.06.02. Hoe je daarop WPS kunt uitschakelen, lees je hier:  WPS uit- of aanzetten.

Heb je nog de oude software? Dan kan je WPS helaas niet uitschakelen. In dat geval is het even wachten tot je overgezet wordt op de KPN Software.


Welk modem heb je nu eigenlijk @Ronald02 , de V10 of de V10a ❓

In de topictitel staat V10a en in je bericht hebt je het over de V10, dat zijn totaal verschillende modem/routers.

 


Ik heb een V10 modem. 

Ik zag het te laat maar kon de titel niet meer aanpassen


Ik heb een V10 modem. 

Ik zag het te laat maar kon de titel niet meer aanpassen

Dan pas ik de titel toch even aan ;) 


Reageer