Skip to main content

Mijn internet werkt prima maar XBOX cloud gaming is heel traag benieuwd of dit aan mij ligt of dat er meer mensen last van hebben. Gaat meestal top overigens.

Hallo @CornelisVH welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

Gebruik de de X-box bekabeld of draadloos?

Welke abosnelheid heb je bij KPN

Wat is je werkleijke snelheid, bekabeld gemeten op 1 pc rechtreeks aan de modem en verder alle overige (draadloze) apparatuur uit?

1Gig wel draadloos naar de TV maar met super wifi bedraad naar TV. Werkt altijd top maar vanmorgen helemaal niet. Alle andere zaken werken goed dus echt specifiek Xbox cloud werkt niet lekker. Heb de Xbox app opnieuw geïnstalleerd op tv maar geen verschil. Dus ligt ofwel aan Xbox cloud server of koppeling ernaar toe. Bij MS zie ik alles op groen staan dus hmm. Maar... Als ik de enige ben ligt het toch aan mijn tv ofzo kan Samsung update zijn wat niet lekker gaat met Xbox app oid

Goedemorgen @CornelisVHm dank voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Hoe is dit de afgelopen dagen gegaan? Ik heb hier verder geen soortgelijke berichten over voorbij zien komen dus vermoed dat het toch ergens heeft te maken met je thuissituatie. Heb je nog gekeken naar de update voor je Samsung tv en zo ja. heeft dat nog iets opgeleverd?

Reageer