Skip to main content

Hier hetzelfde probleem, vorige week is de Nokia xps pon aangesloten maar de monteurs kregen geen 'licht' nu brand al een week de power led en knippert de connection led. Eergisteren lag mijn voortuin ineens open waar de glasvezel mijn huis binnen gaat. Niemand van Kpn netwerk of volker Wessels kon mij vertellen waarom. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hier hetzelfde probleem, vorige week is de Nokia xps pon aangesloten maar de monteurs kregen geen 'licht' nu brand al een week de power led en knippert de connection led. Eergisteren lag mijn voortuin ineens open waar de glasvezel mijn huis binnen gaat. Niemand van Kpn netwerk of volker Wessels kon mij vertellen waarom. 

Goed om het oo een forum te plaatsen, dat is de enige manier iets oogelost te krijgen


Hoi @TheDjie, welkom! Als ik dit zo lees verwacht ik dat er iets mis is met de glasvezel die jouw huis binnenkomt. En dat er daardoor geen signaal binnenkomt op jouw glasvezelkastje. In zo'n geval moet de netwerkafdeling dit oplossen. Waarbij het dan nodig kan zijn dat er gegraven moet worden. Het is alleen wel slordig dat je hier niet over geïnformeerd bent, en dat er niet in overleg een afspraak voor is gemaakt. Sorry hiervoor. We zijn een paar dagen verder, heb je inmiddels wel een actieve verbinding?


Hoi Erik, dank voor je bericht.

Geen verbinding nog. Er wordt steeds beloofd dat er contact met mij opgenomen word maar krijg geen gehoor.


Wat een situatie als dit wat lastiger maakt is dat er verschillende afdelingen bij betrokken zijn. Wij sturen de netwerkafdeling aan voor navraag en actie, en de netwerkafdeling moet vervolgens met de aannemer in gesprek over wat er aan de hand is en gedaan moet worden. Hierdoor zit er vaak wel een aantal werkdagen tussen het moment dat wij navraag uitzetten, en het moment dat we daar een terugkoppeling op kunnen geven. Ik verwacht wel dat je deze week weer iets hoort. Maar mocht dit toch niet zo zijn, dan is de snelste manier om informatie te krijgen toch de telefoon (0800-0402). De collega die je spreekt kan in onze systemen de meeste recente informatie zien. En ook, als het nodig, is opnieuw de netwerkafdeling aansturen voor meer informatie of contact. 


Zojuist gebeld door kpn met de terugkoppeling dat de 'kruising' pas in juni wordt opgelost... 


Oh, dat is wel een hele lange tijd! Heb je op het moment wel internet dan?