Skip to main content

Beste,

 

Ik zit nu al een tijd bij KPN. Ik begon bij Telfort. Telfort maakte gebruik van het netwerk van KPN. Telfort en nu ook KPN prima ervaren. 

Alleen…  Ik zie nu dat de tarieven bij Youfone veel lager zijn bij KPN. Het laagste tarief is 30 EUR en het hoogste tarief is 32 EUR. Dit hoogste tarief is lager dan het laagste tarief bij KPN. Ik betaal nu 37,50 per maand. 

 

Ik twijfel of ik nu moet overstappen? Kunnen jullie mij deze prijs bieden? 

Wordt Youfone in de toekomst ook weer overgenomen door KPN?? 

 

Ik verneem het graag van jullie. Alvast bedankt! 

 

Groeten,

 

Rakhi 

(*****)

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Rakhi, welkom bij ons op het forum. Het kan zijn dat het maandbedrag bij een andere provider anders zijn dan bij ons, daarbij zal de inhoud van het pakket vermoedelijk ook verschillen. Als je in MijnKPN kijkt naar het wijzigen van het abonnement zie je de prijzen die mogelijk zijn, andere opties dan dat zijn er niet. Het kan zijn dat je onderdelen van het pakket die je niet gebruikt uit kunt zetten. Of je wel of niet moet overstappen is een keuze die jij alleen zelf kunt maken. Het is belangrijk dat jij een abonnement hebt wat qua inhoud en prijs bij jouw wensen aansluit. Natuurlijk heb ik het liefste dat je bij ons bent, maar jij moet tevreden zijn met wat je hebt.

Over de toekomst van Youfone heb ik geen idee, ze zijn in ieder geval geen onderdeel van KPN. Dat was Telfort al wel sinds 2005, waardoor dat een hele andere situatie was.