Skip to main content

Vandaag woensdag 1 november hadden we de hele dag storing op KPN internet. Ook de Wifi dus.  Kpn internet mobiel was wel beschikbaar. Waarom neemt de dongel het dan niet over. Deze hangt in de router met welke functie dan.

 

Zelfde vraag/probleem als John. Lees graag mee. Wij hebben KPN zakelijk. Pinnen werkte wel trouwens….


Kunnen jullie die vraag niet beter op de zakelijke forum van KPN stellen?

Consumenten hebben die dongel niet, ja heel soms toegestuurd als noodoplossing bij storing.


Excuus, ik kom nooit op een forum. Ik zocht naar een oplossing en voorkomen van de volgende keer. Ik ben hier binnen gekomen via de link zakelijk. Wist niet dat dit niet mocht. Kpn is nooit te bereiken.  Was al blij dat ik wat kon vragen. 

Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.

 


Excuus, ik kom nooit op een forum. Ik zocht naar een oplossing en voorkomen van de volgende keer. Ik ben hier binnen gekomen via de link zakelijk. Wist niet dat dit niet mocht. Kpn is nooit te bereiken.  Was al blij dat ik wat kon vragen. 

Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.

 

Geen probleem, en als het goed is heb je nu wel weer internet? Ter info; we hadden gister een probleem met de DNS op zakelijke lijnen waardoor zowel dr vaste als 4g verbindingen niet goed online kwamen. Dit is als het goed is opgelost. 

De 4G backup is voor wanneer de kabel buiten doormidden is en er geen signaal meer komt, dit was niet het geval en je modem was gewoon nog online alleen wist hij niet meer waar hij het internet moest vinden.


Dank u . Hier kan ik wat mee en geeft meer duidelijkheid.


I am still experiencing problems with my internet connection. Since the 1st of November the connection is intermittent. I work from home so this is not acceptable. It's impossible to find a phone number to ask for assistance, the service tools sometimes says that everything is in order, some other times fails to complete the assessment for some reason.

Please advice because this situation is not manageable and i don't want to keep paying for a service which is not working


I am still experiencing problems with my internet connection. Since the 1st of November the connection is intermittent. I work from home so this is not acceptable. It's impossible to find a phone number to ask for assistance, the service tools sometimes says that everything is in order, some other times fails to complete the assessment for some reason.

Please advice because this situation is not manageable and i don't want to keep paying for a service which is not working

KPN is reachable for consumers on 0800-0402 and for business on 0800-0403. Try calling KPN.