Skip to main content

Op donderdag 10 augustus 2023 zou er een monteur bij mij langskomen ivm de glasvezel aansluiting deze zou het in orde maken en weggaan als het geregeld was ( de verbinding ),woensdag 9 augustus sms bericht wilt u zorgen dat de monteur morgen overal bij kan ivm de aansluiting ,donderdag om 14.30 gebeld met de KPN klanten service waar de monteur bleef ,antwoord die komt niet .ik zeg ik heb vrij genomen en zit te wachten waarom geen tegen bericht? weet ik niet en ga ik niet over we komen volgende week wel ,nieuwe afspraak gemaakt niet volgende week maar pas over drie weken ,nieuwe monteur gearriveerd binnen twee minuten sorry ik kan niks doen is storing in Brabant mag ik dit oplossen in zeeland niet ,ik ga bellen binnen 4 uur wordt u gebeld 5 dagen later zelf gebeld weet nergens van ga ik niet over ik plan nieuwe afspraak  donderdag 28 september ( derde afspraak derde vrije dag wie ga dit betallen ) man komt lost storing op twee groenen lampjes branden ,nu nog even aansluiten A.U.B antwoord daar ben ik niet voor moet je maar een monteur bellen ik zeg die monteur bent u is mij verteld hij zeg ik doe niks goede dag . ik gebeld met klanten service zij zeg ik bel de opzichter u wordt zo terug gebeld inmiddels is het 10: 30 ,om 14.30 weer gebeld antwoord ik geef het gelijk door u wordt gebeld ,ik ben nooit gebeld ,dinsdag 3 oktober bericht "wij hebben met u een afspraak gemaakt op donderdag 5 oktober “komt er een monteur langs ,ik heb helemaal niks afgesproken ik bel de klanten service oudere vrouw neemt op ,ik zeg als u zeker weet dat er iemand komt die het voor mij gaat regelen dan neem ik vrij ,zij zeg ik kan niks beloven of er iemand komt of het oplost ik zeg ja maar moet wel weer vrij nemen vierde keer nu ,ja maar het wordt gratis voor u gedaan door ons als antwoord ik zeg ja Zigo,Delta enz enz doen het ook gratis? ja maar dat is uniek in Nederland ik vraag waar gaat dit over? antwoord u heb nog verbinding oude manier een ander heeft helemaal niks dus u hoeft nog niet te klagen ( mijn broek zak af ) ik zeg een nieuwe klant krijg gewoon twee wifi punten bijvoorbeeld ,zij zeg weet u wel wat dat kost daar gaan wij niet aan beginnen ik zeg dit is belooft voor alle ongemak ,ze zeg vindt er niks van terug maar u heb niks te klagen ( nogmaals ) u mag blij zijn dat we het doen en gratis doen ,ik zeg nogmaals dit wordt mijn vierde vrije dag ik heb al 30 jaar telefonie van KPN en internet en inmiddels drie mobiele Abonnementen van KPN ik wil fatsoenlijk te woord worden gestaan en fatsoenlijk worden geholpen!!! ik heb ook via een email nog een klacht lopen bij KPN ,als ik niet wordt geholpen met iets van een vergoeding in geld of dienst dan ga ik zeker andere stappen onder nemen en schuw ik niet om de media te benaderen 

 

P.S vandaag 5 oktober netjes geholpen en te woord gestaan door monteur Cris ,die wil ik nog een keer voor de Wifi boven te regelen en de nieuwste modem ,deze man en niemand anders .

 

Met vriendelijke groet John Krauwel

@John Krauwel Welkom op het forum. 

Wat een ontzettend vervelende situatie waar je mee te maken hebt gehad. 

Het feit dat er 3 keer een monteur zou komen maar niet is geweest is uiteraard helemaal niet de bedoeling. 

En ook de gesprekken aan de telefoon zijn niet wat ik van mijn collega's gewend ben. 

Ik begrijp uit je verhaal dat er een klacht is ingediend. Dit is in dit geval naar mijn mening ook het juiste pad om te bewandelen. 

Heb je al een antwoord gekregen van mijn collega's? 

Zo niet, zou je dan je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?