Skip to main content

Wij zijn sinds 5 september overgestapt naar KPN omdat we nog steeds wachten op het naar binnen aansluiten van de glasvezel, dit zou 29 maart al gebeuren, maar nog steeds niet gedaan. Overgestapt naar het gewone internet van KPN dat zou tot 176 Mbps leveren op ons adres… internet en (daardoor ook) tv vallen meerdere keren per avond uit, als we wel internet hebben en ik meet kom ik op 9 mbps uit, overdag iets hoger, maar ook lang niet de 176 te leveren op ons adres. Modem heb ik al herstel + reset gedaan, lost niks op. Overigens is de voedingsstekker van de modem heel slecht.

Telefonisch kom ik nergens mee uit, hopelijk via hier wel???

De glasvezel is door KPN zelf, tenminste kreeg een brief van KPN die ik moest bevestigen, al aangelegd tot de voordeur…

Groet,

Jacolien

Dat is wel wat anders dan je verwacht. Is dat gemeten met een bekabelde pc of laptop? Welk type modem heb je?

Dat is wel wat anders dan je verwacht. Is dat gemeten met een bekabelde pc of laptop? Welk type modem heb je?

Dit is een meting met wifi, maar bekabelde PC kom ik rond dezelfde getallen uit.

We hebben een Experia Box V10

Je zit dus als ik het goed begrijp op de koperaansluiting. Weet je hoe je in moet loggen in het modem? Zoja doe dat dan een keer. Log in  ga naar status en dan naar geavanceerd. Van geavanceerd graag een screenshot plaatsen. 

zo 's morgens gaat het meestal wel, maar elke avond valt hij uit. En hebben we ook geen tv.

Dit is een speedtest van nu:

Goed gedaan @jaccie-a ! Bel de klantenservice 0800-0402 en zeg dat je pairbonding hebt maar dat er een line is uitgevallen. Hier moet een monteur voor komen.

@Joep1965 heel erg bedankt voor uw hulp!! Ik heb inderdaad met deze boodschap iemand van KPN gesproken, ze hebben vandaag nog een monteur langs gestuurd en dit gerepareerd, we kunnen nog iets onder de vloer doen waardoor we nog minder risico hebben op problemen, maar dit is al 100x beter! Heb goede hoop dat dat ook zo blijft😁 we hebben wel een zender in de straat, dat zorgt mogelijk voor wat minder snelheid, maar daar heeft hij ook een aanpassing voor gedaan !

Ha @jaccie-a wat super dat het zo snel opgelost is zeg! Dankjewel, @Joep1965 voor het snelle meedenken 🙂.

Reageer