Skip to main content

Onze wifi is enorm slecht in huis.
Ik heb geprobeerd om in te loggen op onze modem om de frequentie van de wifi te veranderen.
Maar naar meerdere uren geprobeerd erin te komen, lukt dit niet. Reset, spanning eraf enzo.
Vervolgens gebeld met jullie,  naar een frustrerend gesprek kunnen ze me niet verder helpen.
In het gesprek kwam de vraag of we versterkers hebben, ja dat hebben we, maar volgens jullie zijn dit niet de juiste in combinatie met de kpn box 12.
Heel frustrerend,  want jullie hebben deze zelf aanbevolen.
Uiteindelijk kwam de vraag of ik geen laptop heb , want dan kan het inloggen op de kpn box 12 waarschijnlijk wel, jullie zijn er namelijk van op de hoogte dat er inlog problemen zijn.
Uiteindelijk konden jullie niks voor ons betekenen.
We hebben een laptop geregeld en na veel resetten van de modem uiteindelijk  gelukt om erin te komen, maar hij vraagt eerst om het wachtwoord te veranderen,  dit lukt natuurlijk niet waardoor we er weer uit zijn gegooid.
Nu uren verder en enorm gefrustreerd dat jullie niks voor ons kunnen doen.
We betalen echt veel geld aan jullie en onze wifi is verschrikkelijk, over jullie service en hulp wil ik het niet eens hebben.
Aangegeven dat wij opzoek gaan naar een andere provider zodat we een aantal nieuwe en verbeterde spullen  in huis krijgen, misschien dat het de kwaliteit verbeterd . Daar betalen we immers voor.

Dag ​@Putman, kunt u wat cijfertjes geven wat de snelheid betreft? Wat is er precies slecht aan de wifi?

Huishouden van 4 personen. 

We hebben 2 wifi versterkers, kpn experia

Glasvezel. 

Bovenstaande lijkt niet de wifi re zijn want zover ik kan zien bent u verbonden met het mobiele netwerk toch?

Excuses, klopt,  omdat de wifi slecht is ben ik vergeten van het mobiele netwerk terug te gaan naar wifi voordat ik de speedtest opnieuw heb gedaan. 

Hierbij een foto van de speedtest op de wifi.

Welke wifipunten heeft u? Waar staan ze en zijn ze met een kabel verbonden aan het modem? Heeft u tv van kpn en zoja werkt dat naar behoren?

2 experia wifi punten met kabel verbonden aan de modem.

Staat in de woonkamer en boven op de 1e verdieping. 

Wij hebben alles van kpn. Ook de tv en dat werkt perfect. 

Maar de wilfi is de eerste levensbehoefte van de pubers in deze tijd, en dat werkt niet goed.

Is de wifi van het modem wel uit??

Zie eerste bericht. 

Ik kan niks doen met de modem.

Of zit er een knop op de modem.om dit te kunnen doen??

Aan de zijkant van het modem zit een knopje wifi. Als u dit ca 15 seconden indrukt zal het wifi lampje uit gaan.

We gaan het proberen. 

Wat gaan jullie doen aan het probleem dat wij niet meer kunnen inloggen op onze modem?

We gaan het proberen. 

Wat gaan jullie doen aan het probleem dat wij niet meer kunnen inloggen op onze modem?

Geen idee want hier helpen klanten elkaar. Ik zie het wel vaker maar heb me daar nooit mee bezig gehouden. Wellicht dat een ander forumlid hier iets van weet.

Ok. Bedankt voor je hulp. 

Helaas.  Het uitzetten van de wifi maakt geen verschil 

Uhm dat is vreemd want het modem doet niet meer mee. Dan zou er iets met die experia wifi's moeten zijn... Is er een omvormer van zonnepanelen op het netwerk of gebruik je een switch of draadloze verbindingsets? Haal je met een bekabelde pc of laptop wel een goede snelheid?

Heb micro en een envoy. Bewuste keuze.

bekabeld werkt alles prima 

Zit die omvormer op de wifi of is die met een kabel aangesloten op het modem? Ik heb wat voor je rondgekeken op internet en ik kwam wel meer items tegen waar de Envoy problemen geeft. Kan je tijdelijk de omvormer ontkoppelen van de wifi om te kijk wat er gebeurt?

Reageer