Skip to main content

Al enige tijd wordt ik stapel gek van de waardeloze internetverbinding, ik heb in alle jaren dat ik klant bij kpn ben al meerdere modems versleten en om de haverklap resetten en opnieuw instaleren maar niets lijkt te helpen, ik wordt er gek van. De laatste maanden is het echt waardeloos, modem geüpdate, gereset, opnieuw geïnstalleerd, noem maar op. De xperiabox 10 is echt een waardeloos ding. Ik ben echt van plan over te stappen tenzij ik nu een keer echt geholpen wordt. Ja ik heb alles gedaan wat ik kan doen en ga voor een rijtjeswoning geen dure versterker aanschaffen, ik vind dat dit gewoon goed moet zijn zonder al die onzin, bovendien komt het niet door het wifi bereik maar de slechte internetverbinding als je het mij vraagt. KPN help. 

Gister de v12 geïnstalleerd en alles lijkt prima te draaien nu, ik haal nog niet de beloofde snelheden maar ga dit morgen even bekabeld proberen, vooralsnog ben ik tevreden met de verbeteringen, wifi bereik is een stuk groter dan de v10 en ook is het stabieler ( lijkt het tot nog toe ) 

Wat ik heel bijzonder vond was het feit dat alle plug en play was, ik scande de qr code op de nieuwe modem en alles ging vanzelf, ik hoefde niets te veranderen of te doen, wachtwoord en modelnaam werden automatisch over gezet. Dat vond ik echt super makkelijk. 

We zijn weer tevreden, nu nog even de utp kabel naar de televisie vervangen, deze gaf nog wat problemen maar dat was al bekend. 

 

Thanks voor jullie input in deze.

Groet Wim uit Urk 😁😉