Skip to main content

Sinds begin deze maand zeer regelmatig wegvallende en trage WiFi. Regelmatig via de service tool speedtests gedaan en alles gereset. Telkens mededeling dat het balen is dat het niet verbeterd en als het programma me verder helpt kom ik weer in dezelfde loop terecht. Heb een premium abonnement maar het premium is er behoorlijk af. Lukt ook niet om iemand aan de lijn te krijgen. Wat nu, overstappen?

gr. Ro

Reacties zijn net zo snel als de WiFi verbi


Het is geen chatbox hier. Een medewer reageert doorgaans binnen 48uur.  Maar heb je de wifimanager al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login welk modem heb je?


Natuurlijk al een keer of 20


Hoi @Westergo, welkom op het forum! We proberen hier inderdaad binnen 48 uur te reageren. Soms (zoals nu) is het echter drukker waardoor een reactie langer op zich laat wachten. 

Dan de wifi, is deze overal in huis traag en valt deze overal ook weg? Ook op alle apparaten? Wat was het eindresultaat van de Wifi Manager toen je deze doorliep? Welke snelheid haalde je? Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik de verbinding doormeten. Heb je in het bekabelde internet trouwens geen problemen? 


Reageer