Skip to main content

Alarm op glas vezel kastje 7 dagen  wachten op monteur alles is binnen is goed. Moet aangesloten worden extern zou binne 4 uur gepiept zijn..

nee dus   Hoe nu verder???

misschien moet je even wat duidelijker omschrijven wat nu het probleem is, hier is geen touw aan vast te knopen


Dat ik nog steeds geen internet heb via de glasvezel. volgens  de monteur die vandaag geweest is lag het probleem in de centrale verdeelkast ?. En zou binnen 4 uur opgelost zijn.  Nu nog steeds geen internet via glasvezel  brand rood alarm lampje  op het glasvezelkastje 


glasmodem even een paar minuten van de spanning halen, weer aansluiten, nog steeds rood?, even wachten tot morgen en als ie dan nog steeds niet werkt gewoon weer bellen


Spanning er af reeds gedaan  bellen weet jij welk nummer ?


08000402


Dat ik nog steeds geen internet heb via de glasvezel. volgens  de monteur die vandaag geweest is lag het probleem in de centrale verdeelkast ?. En zou binnen 4 uur opgelost zijn.  Nu nog steeds geen internet via glasvezel  brand rood alarm lampje  op het glasvezelkastje 

Als de collega 4 uur heeft gezegd heeft hij een OSM ticket aangemaakt. Dit is een ticket welke kan worden aangemaakt voor nieuwe klanten als er een kruising wordt verdacht. 9/10 keer lukt het om binnen 4 uur het probleem op te lossen. Als u nu zegt dat het nog 7 dagen duurt verwacht ik dat de OSM monteur is geweest en buiten geconstateerd heeft dat het glasvezel is gebroken bijvoorbeeld. In zo’n geval kan het inderdaad langer dan 4 uur duren. Bellen met KPN heeft weinig zin en die kunnen enkel een kpn monteur sturen die je gaat vertellen dat KPNNetwerk aan zet is welke al bezig zijn.


Nee  zo bedoel ik de zeven dagen niet.  Ik had het glasvezel pakket ontvangen en aangesloten  toen werkte het niet,  contact gehad  met KPN die zouden een monteur sturen Na 7 zeven Hagen. die is vandaag geweest  en heeft geconstateerd dat het rode lampje blijft branden omdat schijnbaar buiten mijn huis iets  niet goed zit. Hij kon dat niet herstellen  maar hij vertelde dat  het helaas wel vaker voorkomt. Hij heeft contact gehad met KPN en binnen 4 uur zo het opgelost zijn.  
Indien het morgen niet werkt wil ik contact opnemen weet alleen het telefoonnummer niet meer  


De monteur heeft KPNNetwerk aangestuurd, als je nu 0800-0402 (KPN provider) belt kunnen ze niet veel vertellen aangezien KPN geen inzicht heeft in tickets van KPNNetwerk. Aan de telefoon gaan ze dus melden dat u geduld moet hebben. 


misschien kan je contact opnemen met kpn netwerk zelf , of @Ward_ 


misschien kan je contact opnemen met kpn netwerk zelf , of @Ward_ 

KPNNetwerk neemt meestal binnen vier kantooruren contact op. Ik zou morgenochtend gewoon even afwachten 🤷🏼


Helaas

contact gehad met kpn  wij werken er aan wordt er gezegd.  Ook geen mail voor afspraak.  Ik snap dat het druk is 

Heb ik gebeld.  Krijg je bandje na 5 min er is geen medewerker vrij voor u de verbinding wordt verbroken. Pfffff

hoe nu verder 


op een rustiger moment bellen? einde ochtend bv? (gokje)


Pffff


Hoi @edthvd, de aansluiting gaat niet van harte begrijp ik. Dat is vervelend! Er wordt aan gewerkt begrijp ik, dat is goed nieuws. Doordat er geen gegevens op je profiel staan kan ik er ook niet meer over zien of zeggen. Heb je er inmiddels meer over gehoord? Of werkt de verbinding inmiddels?


Verbinding is er maar de beloofde snelheid 👎


iets meer detail is dan altijd handig. internet snelheid wordt gemeten met een bekabelde pc en de ookla speedtest app. heb je dat ook gedaan? wat is je gemeten snelheid en welke neem je af?


We denken graag met je mee @edthvd, maar daarvoor hebben we echt meer informatie nodig. Emiel stelt al een paar vragen die je kunnen helpen om meer te vertellen.

Vergeet niet dat wij alleen weten wat jij vertelt, wij zien niet wat jij ziet. Als wij niet genoeg informatie hebben kunnen wij je ook niet helpen.


Het werkt het duurt eff,

 maar dan heb je ook wat 👍


Daar ben ik blij om! Het ging niet makkelijk, maar het is gelukkig gelukt nu.

Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.