Skip to main content

Ik heb hier een soortgelijke situatie. Zeer herkenbaar wat hier is gebeurt. Bij mij gaat het nu nog maar om "slechts” 7 weken geleden dat ik het abonnement heb afgesloten maar de moed zakt me in de schoenen als ik lees dat dit nog maanden kan duren. Niemand die me kan vertellen waar we nu staan.

In het Klantenservice systeem staat dat de monteur 3x langs is geweest terwijl ik niet thuis was. Wat heel gek is want er is meestal wel iemand thuis en ik heb een ring deurbel waar ik dat op gezien zou hebben. Nog even los van het feit dat ik een mail heb gehad waarin stond dat ze me zouden bellen voor een afspraak.

 

@Ward_ jij nog tips voor mij?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

Zet je maar vast schrap. Vorig jaar vanaf oktober bijna 3 maanden bezig geweest en hierna uit pure frustratie de aanvraag geannuleerd. Nu begin april gebeld of de storing (kabelbreuk op 198 meter van mijn huis) inmiddels was opgelost. Werd gemeld dat ik nu zonder problemen de glasvezel kon aanvragen, oplevering zou 9 april zijn.  Niet dus, 50 telefoontjes en 9 !!! keer een monteur in de meterkast, waarvan de laatste 3 weken geleden vaststelde dat de breuk op 193 meter zat en vervolgens op 300 meter ging staan graven. Ruim 2 uur later zijn de 2 monteurs/gravers verdwenen en sindsdien gebeurd er weer niets en ben ik alweer 10 telefoontjes verder en kan niemand me vertellen wat er verder moet gebeuren, worden tickets "on hold" geplaatst. Zoveel beloftes vanuit KPN, KPN netwerk, Volker Wessels en escalatie teams, maar er gebeurd geen reet. Wacht nu tot vrijdag, er is me beloofd dat KPN me dan weer gaat bellen, (na gebruikelijke reactietijd vanuit VW) met een update. Als hier geen verandering in de situatie duidelijk wordt, annuleer ik voor de 2de keer de aanvraag en is KPN mij voor altijd kwijt als klant en blijf ik bij ziggo....


Ik ook al veel gebeld met de bekende driehoek van KPN provider, KPN netwerk en volker wessels.

Goed om te weten dat ik niet al te lang moet wachten voordat ik verder ga kijken.

 


Ik heb hier een soortgelijke situatie. Zeer herkenbaar wat hier is gebeurt. Bij mij gaat het nu nog maar om "slechts” 7 weken geleden dat ik het abonnement heb afgesloten maar de moed zakt me in de schoenen als ik lees dat dit nog maanden kan duren. Niemand die me kan vertellen waar we nu staan.

In het Klantenservice systeem staat dat de monteur 3x langs is geweest terwijl ik niet thuis was. Wat heel gek is want er is meestal wel iemand thuis en ik heb een ring deurbel waar ik dat op gezien zou hebben. Nog even los van het feit dat ik een mail heb gehad waarin stond dat ze me zouden bellen voor een afspraak.

 

@Ward_ jij nog tips voor mij?

 

 

@Mohs Wat is jouw situatie? Ook een nieuwbouwwoning waarbij de activatie niet lukt omdat er geen licht op de lijn staat?

 


Ja precies dat en  niemand die me kan vertellen waar we precies staan.

De officiele status is bij KPN Netwerk al weken lang: "monteur neemt contact met je op voor een afspraak”

Dit zou VW moeten zijn of een onder aannemer van hen. Bij VW weten ze ook van niks omdat mijn adres helemaal niet in hun bestand staat en die verwijzen mij weer door naar KPN Netwerk omdat het toch echt bij hun ligt. En zo is de cirkel weer rond. Af en toe krijg ook te horen dat ik moet zijn bij afdeling Nieuwbouw maar die is met geen mogelijkheid te bereiken omdat er geen nummer of email van is.

 

@Ward_ 


Zojuist weer Netwerk aan de lijn gehad en die hebben 2 dagen terug een bericht uitgezet bij de monteur en die gaat binnen 2 weken contact met mij opnemen. 
Daar heb ik dus geen vertrouwen meer in, ik zal ze over 2 weken waarschijnlijk weer zelf moeten bellen om te vragen hiernaar


Wie wil 1 keer raden of ik na de belofte me vandaag te bellen, ook werkelijk gebeld ben ?


 

Tjah ik geloof er ook niet meer in, geniet van je Ziggo!


Het is helaas niet anders, neem van mij aan dat het aan mijn inzet niet gelegen heeft. Achteraf denk ik, bizar hoeveel uren ik aan de telefoon heb gehangen en hoevaak ik ben thuisgebleven voor monteurs om het voor elkaar te krijgen.....


Hallo @Mohs, wat rot dit! Vooral vervelend ook dat er een monteur geweest zóu zijn, terwijl dit volgens jou niet zo is. Het lijkt echt al wel heel lang te duren, dus ik kijk toch graag even met je mee. Wil je jouw profiel aanvullen met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik er naar. 


@Marcia van KPN 

Even een update: gisteren was het dan zover. Ik ben gebeld door de monteur en omdat ik al lang heb gewacht hebben ze toch tijd vrij kunnen maken om vandaag langs te komen.

De monteur gaf overigens aan begin deze week pas van KPN Netwerk een melding gehad te hebben voor mijn adres en is zeker niet eerder langs geweest…

Ze hebben vandaag een meting gedaan vanuit mijn meterkast en inderdaad een breuk op de glasvezel lijn geconstateerd. Ze hebben gegraven en de breuk gerepareerd. KPN Provider heeft zojuist de modem verzonden en dan ben ik hopelijk dit weekend nog online.

Monteurs hebben goed werk geleverd, het heeft alleen helaas VEEL TE LANG geduurd voordat de melding bij hen beland was.


Superfijn! Ben je inmiddels inderdaad online? Ik zal je signaal intern doorgeven: dit is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten.


Ja alles werkt (en snel).

 

@Marcia van KPN  


Ja alles werkt (en snel).

 

@Marcia van KPN  

Fijn dat er af en toe toch nog iemand geholpen wordt, ik wacht helaas al veel langer....


Ja alles werkt (en snel).

 

@Marcia van KPN  

Fijn dat er af en toe toch nog iemand geholpen wordt, ik wacht helaas al veel langer....

Ja , het heeft uiteindelijk iets langer dan 2 maanden geduurd voor iets wat een standaard proces zou moeten zijn maar ik ben er nu eindelijk.

 

Heel veel bellen (met Netwerk en VW) heeft er bij mij voor gezorgd dat er wat schot in de zaak kwam.

 


Ik zit inmiddels rond de 60 telefoontjes, neem aan dat dit wel valt onder heel veel bellen ?

Nee hoor, ik bel eind deze week nog één keer en dat is om daarna KPN weer heel snel te vergeten...


@Mohs heel fijn om te lezen dat je uiteindelijk toch geholpen bent!

@Co3n rot dat het zo veel moeite kost om aangesloten te worden. Dat zien we natuurlijk niet graag 😞. Ik zie dat je een eigen topic hebt: daar reageren we dan verder inhoudelijk in. Zo gaan er geen gesprekken door elkaar lopen. 


@Mohs heel fijn om te lezen dat je uiteindelijk toch geholpen bent!

@Co3n rot dat het zo veel moeite kost om aangesloten te worden. Dat zien we natuurlijk niet graag 😞. Ik zie dat je een eigen topic hebt: daar reageren we dan verder inhoudelijk in. Zo gaan er geen gesprekken door elkaar lopen. 

Prima, reageer ik hier gewoon op het bericht van een ander.....


Reageer