Skip to main content

Als we de PS5 aanzetten dan word in het hele huis de wifi en bedraad internet mega traag 

 

Iemand een idee wat dit kan veroorzaken en beter nog hoe lossen we dit op ?? (De ps5 niet aansluiten is geen optie hahaha) 

 

Groetjes Andre

Hallo @DrekeO ,

Je kunt overwegen om jouw internetabonnement te verhogen. Heb je nu 100  Mbit/s? Stap dan over naar 200 Mbit/s. 
 

Je kunt dit eenvoudig regelen via MijnKPN. Dit zijn de huidige prijzen voor nieuwe abonnees. Het kan zijn dat jouw prijs hoger ligt als je al langere tijd abonnee bent: 

 

Daarnaast is het beter om die PS5 bedraad aan te sluiten als je die mogelijkheid hebt. 


Hoi @Noordzee ik heb al het snelste glasvezel internet 

En ook als ik ps5 aansluit stort de intersnelheid op alle divices in huis in. 

 

Bv ik game op de ps5 op zolder (bedraad) 

Dan kan m'n vriendin beneden niet eens meer videoland of Netflix meer gebruiken.

 

Zet ik de ps5 uit dan komt de snelheid weer terug dit is zo vreemd 


Die dingen kunnen wel eens al het verkeer opslokken voor een grote download, maar bij “normaal” gebruik is de hoeveelheid data minimaal.
( dus nog meer snelheid er tegenaan gooien helpt niet )

Maar er “is wel eens iets” met een PSx wat dit verschijnsel veroorzaakt, heb ik ook eens aan de hand gehad, en ook opgelost maar ik weet het niet meer en opzoeken is erg lastig op dit forum als het al niet verdwenen is door de opruimwoede.


Zo waar toch snel teruggevonden ( met wat zoek handigheid door ervaring ).

En zie alle verwijzingen daar weer in ( en ook verdwenen onderwerp inderdaad :-/   )


@KeesYagi dankjewel voor ik ga dit eens even proberen.

 


Reageer