Sinds kort ervaren we een probleem met de ethernet verbinding op de tv.
Zodra mijn zoon de xbox opstart (of die nu beneden zit of boven via de wifi versterker verbinding maakt met de wifi) valt op de tv de ethernet verbinding weg en kan er dus geen verbinding meer gemaakt worden met de tv-box. De lampjes op het modem worden dan tijdelijk oranje en rood en de wifi valt dan ook weg op de telefoon. Na een paar minuten doet het modem en de wifi het dan weer en kunnen we via een button op de tv "verversen" en doet de tv-box het weer. Vreselijk irritant dus.…
Hoe kan dit?
Ook ervaar ik al heel lang problemen met de wifi-versterkers van Devolo op de zolderverdieping. Vandaar dat zoon nu vaker of benenden in de woonkamer of op onze slaapkamer zit te gamen. Maar dit is uiteraard niet de oplossing....
Ik dacht eigenijk dat het modem, het internet en de snelheid e.d. alleen maar beter zou worden naarmate er nieuwe apparatuur uitkomt, maar het tegendeel is waar.…
Nu gaat er zo 35 gb aan mobiele data doorheen als hij op zijn kamer zo'n slechte wifi heeft en de wifi dan dus maar uit zet. Ik heb hier al eens een topic over aangemaakt, maar het probleem is alleen maar erger geworden. Onlangs de wifi-versterker al eens ge-reset. Die van mijn andere zoon werkt wel (meestal) goed.