Skip to main content

zonder internet gezeten gedurende 1 maand

  • August 19, 2020
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Na komst van nieuwe buren in mijn straat is mijn wifi en interactieve TV 1 maand afgesloten geweest omdat zoals afgelopen zaterdag bleek , een monteur draadjes in de kast in de straat niet goed aangesloten heeft. 

Ik wil mijn geld terug voor niet geleverde diensten en blunder van KPN

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Heine
Topper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud moderator
  • August 20, 2020

Hoi @Mies1965

Erg naar dat je een maand geen diensten had. Ik kan me goed voorstellen dat je geen abonnementskosten wilt betalen, voor de periode waarin geen diensten zijn geleverd. Via deze pagina kan je daarvoor eenvoudig een vergoeding aanvragen. Mochten er nog verdere vragen zijn, geef het gerust aan.