Skip to main content

@Bart_Z Hallo Bart, ook hier speelt dit nu. Ik heb op 12 juni de mail ontvangen met  de mededeling dat het binnen 7 dagen zou worden omgezet. Tot nu toe niets vernomen. Telefonische helpdesk kon me niet helpen. Al verschillende malen alles opnieuw opgestart, PC is bekabeld. Kun je  eens kijken?

 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

@MarcelN Welkom op het forum. 

Zou het kunnen dat je onlangs een wijziging in je abonnement hebt gedaan?

Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


@Rutger_  Hoi Rutger, dat klopt. Ik heb een nieuw contract. 

 

Ingangsdatum 24 april 2023 als ik het goed heb. Omdat ik de mail op 12 juni 2023 ontving ging ik er vanuit dat het voor mijn nieuwe contract geldt. Uit andere forumposts maak ik inmiddels op dat dit door overgang contract voor mij wellicht niet opgaat. Wel slordig van KPN. Ook al is 100 Mbit ook prima hier. Gratis iets ontvangen is altijd leuk 🙂


@MarcelN Daar was ik al bang voor. 

Wat je zegt klopt inderdaad, het aanbod voor de verhoging van de snelheid was gekoppeld aan je oude abonnementsvorm. 

In jouw geval zit er helaas wel heel veel tijd tussen de wijziging en het mailtje. 

Dit zal ik dan ook terugkoppelen naar mijn collega's. Zodat dit in de toekomst beter gaat.