Skip to main content

Sinds vrijdagmiddag ligt onze internet en tv eruit. KPN kon helaas pas maandagavond een monteur sturen.  Wel heb ik een Sms gekregen dat ik 100 Gb gratis internet heb. Ik heb geen KPN mobiel abonnement maar dat was geen probleem zij KPN. Hoe krijg ik toegang tot deze gratis Gb? Tot nu toe zonder succes

Hi @Ren2002 

Dat is helaas een foute uitspraak van de KPN medewerker.
De gratis 100 GB bundel kan alleen toegekend worden aan een KPN mobiel abonnement.


Bedankt Ruud, ik was er al bang voor. Hebben ze in elk geval bereikt dat beltegoed snel op is


Hebben ze in elk geval bereikt dat beltegoed snel op is

Hoe dat zo?


Beltegoed? Heb je dan ook nog eens niet een abonnement maar prepaid? Poeh. Lekkere "back up". NOT.

Sterkte met de situatie. 


Bedankt Ruud, ik was er al bang voor. Hebben ze in elk geval bereikt dat beltegoed snel op is

Dan heb je ook niet gratis gebeld naar 0800 0402 @Ren2002 , maar met een ander nummer .

 


Dan heb je ook niet gratis gebeld naar 0800 0402 ​​​​​​...

 

Nee @Nomen Nominandum 
Ik denk dat Ren2002 het heeft over datagebruik ten laste van het eigen prepaid tegoed, door het ontbreken van de verwachtte gratis 100GB bundel.


Prepaid? Ook met kpn prepaid kun je geen 100 GB krijgen. Alleen kpn abonnementen. 


Dat klopt @PeterG , dat had ik hierboven in mijn eerste reactie ook al vastgesteld.

Hi @Ren2002 

Dat is helaas een foute uitspraak van de KPN medewerker.
De gratis 100 GB bundel kan alleen toegekend worden aan een KPN mobiel abonnement.

Maar door het ontvangen smsje was dat wel de verwachting van de topicstarter.