Skip to main content

We kregen op 8-6-2023 via de mail een mooi aanbod van KPN. 2 dagen later nog eens geadresseerd via de post…

 

https://marketing.kpn.com/optiext/optiextension.dll?ID=PnkPREXVXs40wzINfqN6cUrZNwGCGbC0TweOcjeLEpNWJr0Avy70YvkS8oUG1_KEcPCkIAavXpvbKvbk1Vnh6XiGghljs%2BzbEg

 

Helaas na 3 weken nog geen upgrade...

3x gebeld en zou terug gebeld worden want ze kennen de actie niet. Bewijsmateriaal aangeleverd maar nog steeds geen bericht. Al jaren klant bij KPN maar dit heb ik nog nooit meegemaakt

We zien weleens vaker dat het ergens misgaat.  Een moderater gaat hier reageren. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag. 


Hoi @Kersten19. Wat jammer dat je deze snelheidsverhoging niet hebt gekregen. Ik heb het voor je nagekeken en zag dat er hiervoor al een klacht is aangemaakt. Mijn collega van de klachtenafdeling heeft dit ook al voor je uitgezocht. De extra snelheidsverhoging is bedoeld voor klanten die nog op het Hussel pakket zitten en deze mail ontvangen. Jouw abonnement is in april dit jaar al omgezet naar KPN Internet. Dus daarom kom je hier niet meer voor in aanmerking. Ik kan je daarom helaas niet verder helpen hierin. 


Inderdaad al een reactie gehad maar het verhaal klopt niet. We hebben in April ons contract omgezet zodat we Viaplay erbij kregen, omdat we trouwe vaste klant zijn krijgen we in Juni dit aanbod, maar omdat blijkbaar door KPN zijn omgezet naar een compleet ander pakket zijn we ineens geen trouwe klanten meer??? Ik heb netjes gevraagd naar de actievoorwaarden van dat aanbod maar die konden ze me niet geven. Waarom krijg ik dan na 2 maanden dat aanbod? Ik wil graag alsnog deze voorwaarden ontvangen. Dit riekt echt een beetje naar blij maken met een dode mus!!! Of liever gezegd… de 1000 euro van Rutte!


Ik stuur je zo even een privebericht met meer uitleg over jouw wijziging in april 


Reageer