Skip to main content

Ik heb hier ook problemen met WiFi en bedraad internet.

WiFi valt weg en met bedraad internet ook.

Het probleem ontstaat bij een temperatuur van  rond 26 graden.

Hoi @Ballerini, welkom bij ons op het forum. Dat alles wegvalt is vervelend, zeker als het alleen bij bepaalde temperaturen lijkt te gebeuren. Weet je of het bij meer mensen in de buurt gebeurt, of dat het alleen bij jou het geval is?

Op het moment dat de verbinding wegvalt, wat gebeurt er dan met de lampjes op het modem, veranderen die van kleur, gaat er iets knipperen of iets uit, of blijft alles hetzelfde?

Gaat het om een koperverbinding of glasvezel? Als het glasvezel is, wat doen de lampjes op het glasvezel kastje dan op het moment dat het gebeurt?

Doordat het nu koeler is dan 26 graden vermoed ik dat het nu niet wegvalt, dat kan het lastig maken. We kunnen het meeste zien over een verbrekende verbinding op het moment dat het is weggevallen. Het is daarom vaak het beste om telefonisch contact met ons op te nemen (0800-0402) op het moment dat je de verbreking merkt.


De temperatuur is nu gezakt in huis en ik heb nog problemen met de modem.

Is een andere modem een optie.


Voordat we iets kunnen zeggen of iets een optie is, is het eerst belangrijk om te weten wat er precies speelt. Kan je daarvoor de vragen in mijn vorige bericht beantwoorden? En kan je ook toelichten wat voor 'problemen’ je precies ervaart?

Hou er rekening mee dat ik niet zie wat jij ziet, ik weet alleen wat jij vertelt. Hoe meer jij kunt vertellen, hoe meer ik met je mee kan denken.


Het internet bekabeld valt weg op de Xbox en op de laptop.

ook valt het weg op de WiFi ik heb een nieuwe experia box maar het probleem blijft zich voor doen.

is een andere modem een optie?

ik heb contact met kpn gehad en de meeting na mijn modem is ok.

 


Zoals gezegd heb ik meer informatie nodig om daar iets over te zeggen, je hebt nog niet alle vragen uit mijn eerste bericht beantwoord:

Op het moment dat de verbinding wegvalt, wat gebeurt er dan met de lampjes op het modem, veranderen die van kleur, gaat er iets knipperen of iets uit, of blijft alles hetzelfde?

Gaat het om een koperverbinding of glasvezel? Als het glasvezel is, wat doen de lampjes op het glasvezel kastje dan op het moment dat het gebeurt?

Daardoor kan ik er nog niet meer over zeggen. Ik heb jouw hulp nodig om jou te kunnen helpen. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, daarvoor zijn we bereikbaar op 0800-0402.


Het is een glasvezel verbinding en de lampjes blijven gewoon groen branden 


Welke groene lampjes, op het modem, op jet glasvezelkastje? Zoals gezegd heb ik meer informatie nodig om met je mee te kunnen denken. 

Met deze informatie kan ik je niet helpen, het is te sumier. Als je me meer kunt vertellen kan ik meedenken, anders moet ik je toch vragen om ons te bellen.


Eco brand niet de rest wel


Internet knippert


Ik ga je toch vragen om ons hierover te bellen met 0800-0402. Op deze manier lukt het niet via het forum.