Skip to main content
Kennisbank

MijnKPN app: Product ontkoppelen

  • July 28, 2022
  • 0 reacties
  • 2958 keer bekeken
MijnKPN app: Product ontkoppelen
Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Je kunt een abonnement loskoppelen van jouw KPN account. Bijvoorbeeld als je dit abonnement niet meer wilt zien of omdat deze aan een ander KPN account wilt koppelen. Lees hieronder hoe je jouw abonnement kunt ontkoppelen.

 

 

Producten ontkoppelen in de MijnKPN app

Je kunt jouw abonnement alleen loskoppelen van je KPN account via de MijnKPN app. Dit wordt ‘verbergen’ genoemd. Dat doe je zo:

 

Thuis abonnement ontkoppelen

1. Open de MijnKPN app en log in met jouw KPN account. Dit kan met jouw KPN wachtwoord, cijfercode, vingerafdruk of Face ID.

2. Ga onderin naar het tweede tabblad Producten, en kies daarna jouw Thuis abonnement (Internet/TV).

3. Scroll naar beneden en ga naar Wie heeft toegang [rood].

4. Klik op Ik wil dit product niet meer [groen].

5. Bevestig jouw keuze door op Ja, ontkoppel mij te klikken.

 

Mobiel abonnement ontkoppelen

1. Open de MijnKPN app en log in met jouw KPN account. Dit kan met jouw KPN wachtwoord, cijfercode, vingerafdruk of Face ID.

2. Klik op het mobiele nummer dat je wilt ontkoppelen. Zie je hem niet staan? Ga dan eerst naar Producten en kies daar het mobiele nummer dat je wilt ontkoppelen.

3. Ga naar Wie heeft toegang [rood].

4. Klik op Ik wil dit product niet meer [groen].

5. Bevestig jouw keuze door op Ja, ontkoppel mij [rood] te klikken.

 

Wil je een nieuw product koppelen? Volg dan de instructies in dit topic:

 

Laatste update: 26-11-2025

Is je probleem nog niet opgelost, of je vraag nog niet beantwoord? Gebruik de zoekfunctie voor oplossingen van andere gebruikers. Kom je er niet uit, maak dan gerust een eigen topic aan.

 

Heb je feedback op de inhoud van dit Kennisbank artikel? Of heb je andere ideeën, opmerkingen of vragen over de Kennisbank? Laat het ons weten in ons Feedback op de kennisbank topic.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.